ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جیسون رضائیان با مادر و همسرش در زندان ملاقات کرد

جیسون رضائیان، خبرنگار ایرانی‌تبار روزنامه واشنگتن‌ پست که با اتهامات امنیتی در زندان اوین به‌سر می‌برد روز سه‌شنبه، ۲۷ مرداد / ۱۸ اوت با مادر و همسرش در زندان اوین ملاقات کرد.

جیسون رضائیان، خبرنگار ایرانی‌تبار روزنامه واشنگتن‌ پست که با اتهامات امنیتی در زندان اوین به‌سر می‌برد روز سه‌شنبه، ۲۷ مرداد / ۱۸ اوت با مادر و همسرش در زندان اوین ملاقات کرد.

از بازداشت جیسون رضاییان ۱۳ ماه می‌گذرد

به‌گزارش روزنامه واشنگتن پست، مری رضائیان و یگانه صالحی، مادر و همسر جیسون رضائیان سه‌شنبه‌ها در اوین با جیسون دیدار می‌کنند.

مری رضائیان در جلسات دادگاه فرزندش به همراه یگانه صالحی شرکت داشت.

چهارمین و آخرین جلسه دادگاه جیسون رضائیان روز دوشنبه ۱۹ مردادماه / ۱۰ اوت پشت درهای بسته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار شد.

جیسون رضائیان، همسرش یگانه صالحی، خبرنگار پیشین روزنامه نشنال امارات متحده عربی و یک عکاس و همسر او، ۳۱ تیرماه ۱۳۹۳ / ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۴ دستگیر شدند. ابتدا به جز رضائیان و همسرش، دو نفر همراه آن‌ها پس از مدتی با قید وثیقه آزاد شدند و سپس یگانه صالحی مهرماه سال گذشته به قید کفالت آزاد شد اما رضائیان همچنان در زندان ماند.

واشنگتن پست نوشته است حکم جیسون رضائیان احتمالاً یا امروز چهارشنبه ۲۸ مرداد / ۱۹ اوت و یا هفته آینده اعلام می‌شود.

مادر جیسون رضائیان از مدت‌ها پیش برای دیدار با فرزندش به استانبول ترکیه و از آن‌جا به ایران رفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    فیلم؛ تظاهرات در تهران: از آدمکشان نمی ترسیم از فیس بوک محمد نوری زاد: مدتی است هر دوشنبه از ساعت ده تا دوازده، جلوی ساختمان دِنا متحصن می شویم و نسبت به دزدی ها و ظلم های حاکمیت اعتراض می کنیم. این کارخانه را شیخ محمد یزدی که اکنون رییس مجلس خبرگان رهبری است بالا کشیده. روز بیست و ششم مرداد 94 همگی در مقابل ساختمان لاستیک سازی دنا در تهران شروع به راهپیمایی کردیم. در حالی که توسط نیروهای امنیتی محاصره شده بودیم. این حرکت شاید گام تازه ای است برای نترسیدن. وجه مشترک همه آنانی که در این فیلم می بینید، در نترسیدن است. بله، ما نمی خواهیم از دزدان و آدمکشان بترسیم. مرگ یک بار شیون یک بار. نرم نرم خانه ی خود را از دزدان پس می گیریم. www.youtube.com/watch?v=3YOcPoQNtlg