ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرکت در پارتی‌های «شیطانی» در طرقبه شاندیز تا ۱۰ سال زندان دارد

جواد شاکری دادستان «طرقبه شاندیز» نسبت به برگزاری پارتی‌هایی با عنوان «اردوهای شادی بانوان» و یا «جشن شادی» در برخی باغ تالارها و هتل‌ها هشدار داد و گفت حکم عامل یا عاملان برگزاری این برنامه‌ها تا ۱۰ سال زندان است.

جواد شاکری دادستان «طرقبه شاندیز» نسبت به برگزاری پارتی‌هایی با عنوان «اردوهای شادی بانوان» و یا «جشن شادی» در برخی باغ تالارها و هتل‌ها هشدار داد و گفت حکم عامل یا عاملان برگزاری این برنامه‌ها تا ۱۰ سال زندان است.

طرقبه شاندیز در استان خراسان رضوی واقع است و پس از مشهد مهم‌ترین شهرستان توریستی و گردشگری این استان محسوب می‌شود.

دادستان طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با «خراسان»، افرادی که این برنامه‌ها را برپا می‌کنند عامل «فساد و فحشا» نامید که با حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای مخالف نظام در فضاهای مجازی و یا با ارسال پیامک برای شهروندان، آنان را به مهمانی و جشن‌ها دعوت می‌کنند.

به‌گفته او «اردوهای شادی» از رقاصه‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود که آنان در حاشیه این جشن‌ها به دنبال تبلیغ و جذب مشتری برای کلاس‌های رقص هستند.

جواد شاکری این برنامه‌ها را «اردوهای شیطانی» دانست و گفت: «اسناد و فیلم‌هایی که از این مجالس و مهمانی‌ها به دست آمده، حاکی از آن است برخی از زنان و دختران در پوشش‌های زننده دست به حرکات و رفتارهای شرم‌آوری می‌زنند که حتی نمی‌توان درباره آن توضیح داد.»

این مقام قضائی خبر داد که در روزهای اخیر با دو مورد از این‌گونه برنامه‌ها در طرقبه شاندیز برخورد شده و روز یکشنبه گذشته نیز زنی که با ارسال پیامک به شهروندان، چنین مجلسی را در یکی از باغ تالارها برپا کرده بود، بازداشت شد.

در دی‌ماه سال گذشته نیز سپاه پاسداران ناحیه سلمان مشهد، ۸۴ نفر را در یک مهمانی شبانه «در حال رقص و پایکوبی مختلط» دستگیر کرد.

در ایران مهمانی‌های شبانه بارها مورد حمله نیروهای انتظامی و امنیتی قرار گرفته است. در خردادماه سال جاری نیز ۴۷ زن و ۴۲ مرد به اتهام برگزاری پارتی‌های شبانه در شهرستان پردیس استان تهران بازداشت شدند. همچنین چند روز پیش نیز یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال ایران که در پارتی شبانه شرکت کرده بود دستگیر شد و دو هم‌تیمی او که موفق به فرار شدند، تحت پیگرد پلیس قرار گرفتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.