ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وکیل بابک زنجانی خواهان خودداری از اتهام‌زنی مقامات دولتی به موکلش شد

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور از او خواسته تا جلوی اتهام‌زنی‌های مقامات دولتی علیه موکلش را بگیرد.

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور از او خواسته تا جلوی اتهام‌زنی‌های مقامات دولتی علیه موکلش را بگیرد.

بابک زنجانی از دی‌ماه ۱۳۹۲ به اتهام فساد مالی در زندان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوهپایه‌زاده در این نامه گفته که سخنان مقامات دولتی علیه بابک زنجانی که اتهامات او در دادگاه ثابت نشده، «ممنوع است.»

بابک زنجانی از چهره‌های نزدیک به دولت پیشین ایران به‌شمار می‌رود که از دی‌ماه ۱۳۹۲ به اتهام فساد مالی در زندان است.

بابک زنجانی متهم است که نفت ایران را در زمان دولت پیشین فروخته اما پول آن را که هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام شده، به وزارت نفت نداده است.

رسول کوهپایه‌زاده با برشمردن شماری از اظهارات مقامات دولتی که پرونده بابک زنجانی را «بزرگ‌ترین پرونده فساد قرن» نامیده‌اند، خطاب به روحانی گفته که «آیا اساساً تاکنون فسادی ثابت شده است که ادعای بزرگ‌ترین فساد در دنیا، از نظر منطقی و حقوقی محلی از اعراب داشته باشد؟» اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور ایران چندی پیش از چنین عبارتی برای توصیف پرونده بابک زنجانی استفاده کرده بود.

جهانگیری روز دوشنبه ۹ شهریور نیز سخن خود را در این‌باره تکرار کرد: «موضوع بابک زنجانی بزرگ‌ترین فساد است که من معتقدم اصلاً مشابهی ندارد و یک وقتی هم گفتم این مورد فساد قرن است که یکی از بندهای شکایت از بنده هم مطرح کردن همین موضوع است.»

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران از جهانگیری شکایت کرده است.

وکیل بابک زنجانی از حسن روحانی خواسته تا با «ارائه تذکرات و رهنمودهای لازم، رعایت قوانین و اخلاق اسلامی و سیاسی و حرفه‌ای را به همکاران خود در دولت یادآوری کند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    بابا اون گنده لات ولی امر دزدان جهان یعنی خامنه ای گفت کش ندید اینقدر ، چون میترسه همه بفهمند که یک سر تمام فسادهای ایران دست خودش و پسراشه .

  • mansour

    منظورش اینه که دیگ نباد به دیگه بگه کونت سیاهه!