ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیش از ۳۸۰ هزار پناهجو از طریق مدیترانه به اروپا رسیده‌اند

به‌گفته کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، بیش از ۳۸۰ هزار پناهجو از طریق دریای مدیترانه خود را به اروپا رسانده‌اند و نزدیک به سه هزار پناهجو در سال جاری میلادی در آب‌های مدیترانه کشته و یا ناپدید شده‌اند.

به‌گفته کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، بیش از ۳۸۰ هزار پناهجو از طریق دریای مدیترانه خود را به اروپا رسانده‌اند و نزدیک به سه هزار پناهجو در سال جاری میلادی در آب‌های مدیترانه کشته و یا ناپدید شده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان روز سه‌شنبه ۸ سپتامبر / ۱۷ شهریور آمار جدید خود از ورود پناهجویان به اروپا را منتشر کرد.

بر اساس این آمار از یکم ژانویه تا هفتم سپتامبر ۲۰۱۵، ۳۸۱ هزار و ۴۱۲ پناهجو از مدیترانه عبور کرده‌‌ و به اروپا رسیده‌اند.

عبور از دریای مدیترانه با خطرهای فراوانی همراه است، از این رو کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان می‌گوید دو هزار و ۸۵۰ نفر در این مدت در مدیترانه کشته و یا مفقود شده‌اند.

۲۵۸ هزار و ۳۶۵ پناهجو که اکثریت پناهجویان را تشکیل می‌دهند در یونان هستند. پس از یونان، ۱۲۱ هزار پناهجو در ایتالیا، یک هزار و ۹۵۳ پناهجو در اسپانیا و ۹۴ پناهجو در مالت به‌سر می‌برند.

به‌گفته کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، بیشتر این پناهجویان از کشورهایی هستند که در آن‌ها درگیری نظامی و جنگ وجود دارد.

۵۱ درصد از آن‌ها سوری، ۱۴ درصد افغانستانی، هشت درصد اریتره‌ای، چهار درصد عراقی، دو درصد سومالیایی و دو درصد سودانی هستند.

در یونان تعداد پناهجویان سوری از این هم بیشتر است و آن‌ها ۶۹ درصد پناهجویان را تشکیل می‌دهند. پس از سوری‌ها، افغان‌ها (۲۰ درصد) و عراقی‌ها (دو درصد) قرار دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    جناب Behrouz : اتفاقآ چون همه اینها از درد اسلام و اسلامگرائی به این فقر و محنت دچار شده اند و با دیدن فرهنگ غرب ، اسلام را بوسیده و کنار میگذارند و جمع کثیری از این مردمان و در بهترین حالتش به مسیحیت می گروند . شما عکسهای پناه جویان سوری را در بدو ورود به ایستگاه های قطار آلمان ببینید که هنوز هیچ نشده مردانشان شلوارک به پا دارند و انگار به خانه خاله میروند . البته هستند افراد متعصب و خشک مغزی که فلسفه من در آوردی جهاد را سرلوحه خویش قرار داده و با شستشوی مغزی که روحانیون و ملایان خائن به آنها میدهند ، فکر میکنند اگر آدم کشی را پیشه کنند و در این راه به درک واصل شوند مستقیمآ به بهشت معلی رفته و تازه با دیدن حوریان بهشتی به اوج شهوت و لذت می رسند ، ولی شما مطمئن باشید که اروپا و غرب هم برنامه های سیاسی و امنیتی خاص خود را دارند و همه چیز تحت کنترل است .

  • Behrouz

    چند سالی دیگر این اشغالگران، اروپا را به سوریه، عراق، افغانستان،......... تبدیل خواهند کرد.

  • Behrouz

    این موجوات زائیده بربریت، تعصب، خرافات، وحشیگری و نادانی، اروپا را به نابودی خواهند کشید.