ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: حضور اروپایی‌ها در ایران خطرناک است

آیت‌الله احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد حضور مقامات اروپایی در ایران را خطرناک خواند و گفت چنین اقداماتی «خارج کردن کشور و نظام از خط انقلاب» است.

آیت‌الله احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد حضور مقامات اروپایی در ایران را خطرناک خواند و گفت چنین اقداماتی «خارج کردن کشور و نظام از خط انقلاب» است.

احمد علم‌الهدی دو هفته پیش هم از بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران انتقاد کرد و آن را خطرناک دانست.

علم‌الهدی روز جمعه ۲۰ شهریور در نماز جمعه مشهد گفت: «کسانی که در گوشه کنار این خواب را می‌بینند که یک روزی دست و پای آمریکا و اروپا به این‌جا دراز شود و با راحتی بخوابند، این یک خیال خامی است.»

علم‌الهدی از «قلم‌های مسموم» گفت که در پی مذاکرات هسته‌ای از پایان یافتن «استکبارستیزی» و «کنار آمدن» با آمریکا می‌نویسند و می‌خواهند «از شیطان بزرگ فرشته نجات» بسازند.

این عضو مجلس خبرگان افزود: «یک روز مشاهده می‌کنیم که رئیس‌ جمهور از یک کشور و دو وزیر خارجه از یک طرف به همراه گروه اقتصادی به ایران می‌آیند، لذا این ترافیک اروپایی برای مردم خطرناک است همان‌گونه که با سابقه‌ای که از این اروپایی‌ها دیده‌ایم جز دزدی و آدم‌کشی هیچ چیز دیگری مشاهده نکردیم.»

در پی توافق هسته‌ای ایران و کشورهای قدرتمند، در هفته‌های اخیر زیگمار گابریل، معاون صدراعظم آلمان فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه، خوزه مانوئل گارسیا مارگایو، وزیر امور خارجه اسپانیا و سباستیان کورتز، وزیر خارجه و هاینس فیشر، رئیس جمهور اتریش به ایران سفر کرده‌اند.

همچنین یک هیأت بزرگ تجاری اسپانیا نیز به ایران سفر کرد و قرار است در روزهای آینده یک هیأت تجاری فرانسوی از نمایندگان حدود ۱۳۰ شرکت از جمله توتال و پژو برای یک سفر سه روزه از ۲۱ تا ۲۳ سپتامبر / ۳۰ شهریور تا یکم مهر به ایران اعزام شود.

احمد علم‌الهدی در این‌باره افزود: «اینکه یک آقای وزیر بیاید با لبخند بگوید این‌ها آمده‌اند عذرخواهی کنند باید گفت آیا سر بچه را بند می‌کنید و فکر کرده‌اید مردم متوجه نمی‌شوند، چراکه این اقدام خارج کردن کشور و نظام از خط انقلاب است.»

روز چهارشنبه آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی نیز در سخنانی گفت: «شیطانی را که ملت از در بیرون کردند در صدد است از پنجره برگردد و ما نباید اجازه این کار را بدهیم.»

او از تقویت «روحیه‌ انقلابیگری» گفت و افزود در برابر از بین بردن این روحیه باید ایستاد.

احمد علم‌الهدی دو هفته پیش هم از بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران انتقاد کرد و آن را خطرناک دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

     ادامه حضور امتال تو در حکومت برای مردم ایران خطرناکتر است !

  • nader

    علی شمس اردکانی، مدیر عامل سابق جزیره قشم،روز دوم شهریور اعتراف کرد: «قاچاق سوخت مهمترین عامل فساد و ساز و کار قاچاق کالا در ایران است و هر منطقه‌یی از ایران، یک پادشاه قاچاقچی دارد. او اضافه کرد: … عملاً هر منطقه‌یی از ایران در کنترل یک باند قاچاق قرار گرفته است و قاچاق به یک حرفه ملی در ایران تبدیل شده است». همین کارگزار- که اولین سفیر رژیم آخوندی در کویت در سال 59 بوده و از این منصب سودهای کلان به جیب زده بود- گفت: «… قاچاقچیان به مدت چند سال و با تبانی استاندار اردبیل، روزانه ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ترکیه می‌فرستادند و درآمدی معادل ۳۰۰ هزار دلار در روز به‌دست می‌آوردند. (رسانه‌های حکومتی 2شهریور1394) البته تبدیل قاچاق به یک «حرفه ملی»، آنطور که این کارگزار حکومتی می‌گوید، اسم مستعار تبدیل قاچاق اما موضوع به‌طور دردناکی آنجا جالب می‌شود که این سفیر اسبق کویت و مدیر عامل سابق قشم، یعنی علی شمس اردکانی، از قضا خودش یک «پادشاه قاچاقچی» است. روزنامه حکومتی رسالت 22سال پیش در دست او را این‌طور رو کرد: «مطابق گزارش کمیسیون اصل 90مجلس، علی شمس اردکانی شخصاً عوارض و گمرگات اخذ کرده، اراضی و خانه‌های مردم را تصرف و تخریب نموده و جزیره قشم را به یک انبار کالاهای وارداتی قاچاق تبدیل کرده است… تا آنجا که موجب شده مرگ و میر در میان اهالی به‌شدت بالا برود و آمار یتیمان جزیره قشم به نسبت جمعیتش از همه جای ایران بیشتر شده‌ است… (رسالت 16/فروردین/72)