ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نصب بیلبوردهای «روزشمار نابودی اسرائیل» در تهران

رهبر جمهوری اسلامی ایران دولت اسرائیل را «جعلی» خواند و گفت: «ما به آن‌ها می‌گوییم شما ۲۵ سال آینده را اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

سازمان بسیج شهرداری تهران اقدام به نصب بیلبوردهای «روزشمار نابودی اسرائیل» در سطح شهر تهران کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر روی این بیلبورد‌ها بخشی از سخنان اخیر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، نوشته شده و طرحی از روزشمار نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده ترسیم شده است.

علی خامنه‌ای چهارشنبه ۱۸ شهریور، در سخنان خود با انتقاد از کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در یادآوری دشمنی ایالات متحده با جمهوری اسلامی تآکید کرد که نباید «حوادث عبرت آموز» در حافظه تاریخی مردم ایران کمرنگ شود.

رهبر جمهوری اسلامی ایران در این سخنان دولت اسرائیل را «جعلی» خواند و با اشاره به اینکه برخی مقامات اسرائیل اظهار داشته‌اند که با وجود مذاکرات هسته‌ای، ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده‌اند گفت: «اما ما به آن‌ها می‌گوییم شما ۲۵ سال آینده را اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت. در همین مدت روحیه اسلامی مبارز، حماسی و جهادی، صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.»

مقامات جمهوری اسلامی ایران بار‌ها در سخنان خود اسرائیل را به نابودی تهدید کرده‌اند.

سازمان بسیج شهرداری تهران پیش‌تر نیز تابلوهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» و «عنایت آمریکایی» در سطح خیابان‌های پایتخت نصب کرد که روی آن‌ها سخنان تند رهبری جمهوری اسلامی ایران درباره ایالات متحده آمریکا نوشته شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • oo sim jj

    Iran after the fithy Islamic revolution has turned into a backward and un civilized country and millions upon millions of Iraninas have become completely STUPID and there is no hope for them .........

  • بهنام

    جناب Behrouz : نظر شما در اینجا کاملآ با نظرات نژاد پرستانه قبلی و هجمه ای که در این چند هفته اخیر به پناهجویان و پناهندگان با ملیتهای مختلف وارد کرده اید ، کاملآ در تضاد است و هیچگونه سنخیتی با هم ندارد . جواب کامنتهای بنده در موارد قبلی را هم نداده اید و منتظر جواب و ادعاهای جنابعالی در مورد مسئله پناهجویان هستم .

  • Behrouz

    "نصب بیلبوردهای «روزشمار نابودی اسرائیل» در تهران" تصویر کنید اگر مثلأ اسرائیل بیلبوردهای «روزشمار نابودی ایران» را نصب میکرد (البته یک کشور متمدن چنین نمیکند) چه جنجالی، چه فحاشی، چه فریاد نابود باید گردد، فاشیست، نژاد پرست،........... از طرف ایرانیان گوش کهکشانها را هم کر میکرد ولی چون ایران میگوید وجدان ایرانیان دل نازک بخواب میرود و این علامت رضاست. حال منتظر جواب ایرانیان هستم.

  • hamid

    شما ظالمان خود را دیگر خدا میپندارید و حکم حیات و نابودی صادر می‌کنید! خدا، شما ظالمان را که با این نوع بهانه سازیها ایران را برای بقای استبداد حاکم به سقوط میبرید نبخشد!؟ آیا ملت عزیز ایران نمی‌بینید که دستگاه استبداد دینی حاکم برای بقایش هر روز بحران جدید میسازد و ایران و اسلام را برای بقای خود به خطر میندازد! باشد که بفکر آینده، خود را از این استبداد در باور و در عینیت آزاد سازیم. شاد باشید. حمید

  • بهنام

    تا دو سال آینده نیز چیزی به نام ولی امر دزدان جهان نیست و موجودی شاید به مراتب بذ تر از او جانشینش شود .