ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا و چین به «جاسوسی سایبری اقتصادی» بر ضد یکدیگر پایان می‌دهند

دو طرف اشاره‌ای به تغییر احتمالی سیاست «جاسوسی سایبری از فعالیت‌های دولتی یکدیگر» نکردند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، جمعه ۲۵ سپتامبر/ سوم مهر اعلام کرد که در گفت‌و‌گو با شی جین‌پینگ، رئیس ‎جمهوری چین بر سر «مهار جاسوسی سایبری اقتصادی» به «درک مشترک» رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اوباما در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهوری چین در کاخ سفید، با بیان اینکه هر دو کشور نقشی در سرقت سایبری اسرار تجاری یکدیگر نداشته‌ و نخواهند داشت، هشدار داد که تحریم‌های آمریکا بر هکرهای چینی «که بر جرایم سایبری پافشاری کنند» اعمال خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه با بیان اینکه «باید جلوی حمله‌های سایبری گرفته شود» گفت: «اکنون پرسش این است که آیا این حرف‌ها به عمل خواهد انجامید؟»

رئیس جمهوری چین در اولین حضور خود در کاخ سفید با رئیس جمهوری ایالات متحده بر سر راهکارهایی برای اجرایی کردن پیمان توقف تولید گازهای گلخانه‌ای به رایزنی پرداخت و اعلام کرد که کشورش متعهد شده است که تولید گازهای گلخانه‌ای را محدود کند.

دو طرف به تغییر احتمالی سیاست «جاسوسی سایبری از فعالیت‌های دولتی یکدیگر» اشاره‌ای نکردند.

ایالات متحده بار‌ها چین را به هک کردن سیستم‌های کامپیوتری پرسنل دولتی آمریکا متهم کرده است. چین اما نقش دولت این کشور در چنین مواردی را تکذیب می‌کند.

رئیس جمهوری چین می‌گوید کشورش نیز «قربانی» حمله‌های سایبری است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.