ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی در نیویورک: تروریسم در فقر و بحران زیست‌محیطی رشد می‌کند

روحانی گفت «حصول توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۵+۱» موجب پدید آمدن «شرایط مساعد برای همکاری‌های منطقه‌ای و بین المللی» در زمینه محیط زیست خواهد شد.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در اجلاس سران توسعه گفت که تروریست‌ها در سرزمین‌های فقیر و زخم‌خورده از بحران‌های محیط زیستی رشد کرده‌اند.

رئیس جمهوری ایران شنبه ۲۶ سپتامبر/ چهارم مهر در اجلاس سران توسعه در مقر سازمان ملل در نیویورک، با اشاره به اینکه تروریسم مانع اجرای طرح‌های توسعه پایدار در کشور‌ها می‌شود گفت که غرب آسیا با هر دو فاجعه «خشونت علیه طبیعت و انسان‌ها» دست به گریبان است.

روحانی با بیان اینکه ایران به تحقق اهداف توسعه هزاره «عمیقاً» یاری رسانده است، گفت «حصول توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۵+۱» موجب پدید آمدن «شرایط مساعد برای همکاری‌های منطقه‌ای و بین المللی» در زمینه محیط زیست خواهد شد.

«اهداف توسعه هزاره» طرحی است که ۱۵ سال پیش برای کاهش آلاینده‌ها و حفظ زیست محیطی زمین توسط کشورهای عضو سازمان ملل تدوین شد. تنها ۸ طرح از اهداف توسعه هزاره با موفقیت نسبی به اجرا درآمد.

رئیس جمهوری ایران در ادامه با تأکید بر «تلاش شبانه‌روزی» دولت ایران در احیای دریاچه‌ها و مبارزه با خشکسالی و بحران محیط زیست، گفت: «دولت من به عنوان یک دولت محیط ‌زیستی سیاست‌های خود را بر اساس رویکرد متوازن میان توسعه اقتصادی و حفاظت از محیط زیست تنظیم کرده است.»

ایران از جمله کشورهایی است که با بحران آب، خشکسالی، نابودی جنگل‌ها و خشکی تالاب‌ها رو به رو است.

روز گذشته اجلاس توسعه در مجمع عمومی سازمان ملل برای تصویب برنامه ۱۵ساله ریشه‌کن کردن فقر و رسیدگی به مشکلات تغییر آب و هوا و محیط زیست، آغاز شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیام

    آقای روحانی شما برای خشکسالی و ریزگردها و همچنین دیگر مسائل زیست محیطی در ایران چه کردید ؟ بودجه اختصاص داده شده امسال در این مورد حتی به 1 درصد کل بودجه نمیرسه . شرم بر شما دروغگو ...

  • بهنام

    بله شما و رهبر دزدتان و سپاه قاچاقچیان پاسدار وسربازان بد نام امام تخیلی زمان مستقر در وزارت مخوف اطلاعات هم هیچ نقشی در گسترش و باز تولید تروریسم در هیچ جای دنیا ندارند . شما گفتید و ما هم باور کردیم به همین سادگی .

  • nader

    تروریسم با پرداختهای شما از جیب مردم ایران  رشد کرده.

  • احمد

    خواستم بگم مثل سگ دروغ میگند دیدم بیچاره سگ، نه تنها دروغ نمیگه بلکه بسیار وفادار و مهربونه. این جماعت استاد شیطانند، شیطان از اینها یاد میگیره چطور نفاق و دورویی کنه وباسن خدا حرامخواری وفساد ودزدی وجنایت بکنه