ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زاکربرگ خواستار همگانی کردن اینترنت در سطح جهان شد

مدیر فیس بوک، به سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: «به بی‌صدایان، صدا و به مستضعفان قدرت دهید.»

مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار و مدیر شبکه اجتماعی فیس بوک از رهبران جهان خواست تا دسترسی همگانی را به اینترنت «تضمین» کنند.

به گزارش سایت اکونومیک تایمز، مارک زاکربرگ، یکشنبه ۲۷ سپتامبر/ پنجم مهر، در پیامی به سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از آن‌ها خواست تا دسترسی «همه جهان» را به اینترنت تا سال ۲۰۲۰ تضمین کنند.

مدیر فیس بوک، یک روز پیش از دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر هند، درباره لزوم دسترسی همگانی مردم جهان به اینترنت، به سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: «به بی‌صدایان، صدا و به مستضعفان قدرت دهید.»

قرار است، مدیر فیس بوک میزبان نخست وزیر هند در مجتمع این شرکت در کالیفرنیا باشد.

زاکربرگ روز گذشته در انجمن بخش خصوصی سازمان ملل درباره اهمیت دسترسی به اینترنت و «برقراری ارتباط بین جوامع» سخنرانی کرد.

مدیر فیس بوک در این سخنرانی که در حاشیه نشست توسعه برگزار شد، با اعلان آغاز «کمپین جهانی دسترسی همگانی به اینترنت» گفت که اینترنت در کشورهای در حال توسعه موجب شده که «۱۶۰ میلیون نفر از فقر رهایی یابند.»

بیل گیتس، رئیس شرکت مایکروسافت و شکیرا، خواننده پاپ در این کمپین شرکت دارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیمان

    واقعیت اینست که شرکتهای بزرگی مثل گوگل و فیس بوک که در عمل بخش بزرگی از ترافیک و بازید صفحات اینترنت صرف آنها و وبسایتهای اقماری آنها مثل یوتیوب میشود میدانند که نفوذ و گسترش اینترنت منجر به درآمد زایی بیشتر آنها میشود. هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمی گیره