ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت خارجه حمل سلاح توسط لنج ایرانی را تکذیب کرد

وزارت خارجه ایران حمل سلاح از سوی یک لنج ماهیگیری را به مقصد یمن تکذیب کرد. نیروهای ائتلاف عربی می‌گویند یک لنج ایرانی حامل سلاح را در دریای عمان توقیف کرده‌اند.

وزارت خارجه ایران حمل سلاح از سوی یک لنج ماهیگیری را به مقصد یمن تکذیب کرد. نیروهای ائتلاف عربی می‌گویند یک لنج ایرانی حامل سلاح را در دریای عمان توقیف کرده‌اند.

تصویری که شبکه العربیه از «لنج ایرانی» منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، یک منبع در وزارت خارجه ایران گفته که «ادعای» نیروهای ائتلاف «خبرسازی دروغ و جنگ روانی» است.

نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی روز چهارشنبه ۳۰ سپتامبر / هشتم مهر اعلام کردند که روز شنبه چهارم مهر یک لنج ایرانی حامل سلاح را در جنوب شرق شهر صلاله کشور عمان در دریای عمان توقیف کرده‌اند.

خبرگزاری العربیه عکس‌هایی را از این لنج که حامل سلاح است، منتشر کرده است.

نیروهای ائتلاف ۱۴ سرنشین لنج از جمله «بخش جدکال» کاپیتان آن را دستگیر کردند. مالک این قایق فردی ایرانی به نام جان محمد حوت است.

مدارک لنج که از سوی مقامات ایرانی صادر شده، نشان می‌دهد که این قایق جهت ماهیگیری به دریا رفته است. این مدارک می‌گوید که سازمان بنادر در استان سیستان و بلوچستان، این قایق را بازرسی کرده و بر اساس آن به قایق اجازه ماهیگیری داده‌اند.

نیروهای ائتلاف عربی برای جلوگیری از قاچاق سلاح به شبه‌نظامیان حوثی در یمن، ممنوعیت دریایی از جمله ممنوعیت حمل سلاح به این کشور برقرار کرده‌اند.

ایران در رویدادهای یمن همواره از شیعیان حوثی حمایت کرده و عربستان نیز از عبد ربه منصور هادی، رئیس‌ جمهوری یمن. در این میان نیروهای طرفدار علی عبدالله صالح، رئیس‌ جمهوری پیشین یمن در کنار حوثی‌ها علیه منصور هادی می‌جنگند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    البته در حمهوری ننگین اسلامی ( تکذیب ) یعنی ( تائید ) و تکذیب به صورت اسم رمز تائید در آمده است . البته اینگونه تکذیب ها هیچگونه ثمری برای این شیادان و جنایتکاران در پی ندارد ، چرا که افراد دستگیر شده به خوبی در بازجوئیها لب به سخن وا نموده و اعتراف خواهند نمود که چگونه سپاه قاچاقچیان پاسدار این محموله را در لنج جاسازی نموده است و قرار بوده به دست چه گروهک های تروریستی برسد . آنوقت باید دید باز هم از رو نمیروند و باز هم تکذیب نموده و دخالتهای بی جای خود در یمن و سایر نقاط جهان را دروغ می پندارند ؟