ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: درباره حادثه منا اگر لازم باشد از زبان اقتدار استفاده می‌کنیم

روحانی درباره پیگیری ایران برای روشن شدن «واقعیت و حقیقت» این حادثه مرگبار گفت که این مسأله از طریق «یک کمیته حقیقت‌یاب» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در مراسم ورود کشته‌شدگان ایرانی در حادثه منا به فرودگاه مهرآباد تهران گفت: «اگر ثابت شود عده‌ای از مأموران در این حادثه تقصیر داشته‌اند، به هیچ عنوان از خون عزیزانمان نخواهیم گذشت.»

رئیس جمهوری ایران، شنبه ۱۱ مهر، در سخنان خود در مراسم «استقبال رسمی از پیکر جانباختگان منا» تأکید کرد که ایران در واکنش به حادثه منا «از زبان عواطف، برادری و ادب و در جای لازم دیپلماسی» استفاده کرده است و گفت: «اگر لازم باشد جمهوری اسلامی ایران از زبان اقتدارش نیز استفاده خواهد کرد.»

روحانی درباره پیگیری ایران برای روشن شدن «واقعیت و حقیقت» این حادثه مرگبار گفت که این مسأله از طریق «یک کمیته حقیقت‌یاب» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در پی کشته‌شدن بیش از ۴۰۰ تن از زائران ایرانی در حادثه مراسم رمی جمرات در عربستان، دولت جمهوری اسلامی ایران کمیته‌ای برای پیگیری علت این حادثه و «انجام اقدامات لازم» برای کمک به مجروحان و بازگرداندن اجساد تشکیل داد.

علاء‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران نیز اعلام کرد که پیگیری این مسأله از سوی شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه وارد مرحله اجرایی شده است.

صبح شنبه اجساد ۱۰۴ تن از زائران ایرانی که در حادثه صحرای منا کشته شدند به ایران بازگردانده شد.

قرار است تا شامگاه شنبه پیکرهای دیگر کشته‌شدگان این حادثه نیز به ایران بازگردانده و مراسم تشییع آن‌ها فردا برگزار شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه گفت: ”. هر حمله نظامی در سوریه، بدون توجه به این‌که توسط چه کسی انجام می‌گیرد باید منحصراً با نیت انهدام داعش صورت پذیرد“. فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور و لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه طی روزهای اخیر بارها تأکید کردند: بشار اسد نمی‌تواند بخشی از راه‌حل سوریه باشد او خود ریشه مشکلات و بحران این کشور است

  • Majid

    "زبان اقتدار" = زبان بی اعتبار و روحانی و روحانیت یعنی فقط" زبان" و  فقط "ضرر و زیان" 

  • بهنام

    نه بابا ! تا حالا که همه اش فقط هارت و پورت و شعار بوده و فقط شاهد عصبانیت گنده لات ولایت یعنی خامنه ای و هذیان گوئیهایش بوده ایم . اکنون ببینیم شما که مسئولیت مستقیم در برابر همه آحاد ملت دارید چه غلطی میتوانید بکنید ؟ یک سئوال : چرا دکتر غضنفر و دیگر مزدوران و جیره خواران سپاه قاچاقچیان پاسدار را با پاسپورت جعلی به مسلخ فرستادید و چرا الان رویتان نمیشود به جهانیان بگوئید که ما خود این تروریستها را با پاسپورت و هویت جعلی به کشتار گاه و برای انجام مقاصد امنیتی و جاسوسی روان کردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟