ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه مواضع داعش را در سوریه مورد هدف قرار داد

یک مقام نظامی دولت سوریه از بمباران دو منطقه دیگر در شمال غربی این کشور در این حمله‌ها خبر داد.

جت‌های بمب‌افکن روسیه صبح شنبه سوم اکتبر/ ۱۱ مهر به مواضع گروه دولت اسلامی، داعش، در مرکز و شمال سوریه حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، یکی از مقامات ارتش سوریه که خواست نامش فاش نشود گفته که حملات هوایی روسیه «متمرکز و دقیق» بوده و مرکز فرماندهی داعش را در شهر لطامنه در استان حما مورد هدف قرار داده است.

این مقام نظامی دولت سوریه از بمباران دو منطقه دیگر در شمال غربی این کشور در این حمله‌ها خبر داد.

در پی اعلام آغاز کمک‌های تسلیحاتی و نظامی روسیه به دولت سوریه برای «جنگ با تروریسم»، این کشور از هفته گذشته حمله‌های هوایی خود را به مناطق مرکزی و شمال غربی سوریه آغاز کرده است.

بخشی از این حمله‌ها نیروهای مخالف دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه را نیز هدف گرفتند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده با انتقاد از این حمله‌ها گفته است که با روسیه در این نوع حمله‌ها به مخالفان دولت بشار اسد «همکاری نخواهد کرد.»

مقامات روسیه ادعا می‌کنند که تنها به مواضع داعش و القاعده در سوریه حمله می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    جناب جلال : منظور بنده مردم روسیه نبوده و نیست و منظورم دولت جنایتکار روسیه بوده که همان سیاستهای توهم گونه تزار روسیه را ادامه میدهد و قصد بر هم زدن صلح جهانی و ایجاد جنگ و خونریزی هر چه بیشتر برای اهداف شوم و کثیف خود میباشد .

  • جلال

    یادمه یه بار تو نظراتم از وازه ابله و احمق استفاده کردم(نه خطاب به شخص بود و نه نژاد و ...) توسط رادیو زمانه سانسور شد. ولی اینجا یه نفر نژاد پرستانه حرف میزنه رادیو زمانه خم ابرو نمیاره... روس خائن و حرام زاده از نظر رادیو زمانه مشکلی نداره!!!! روسیه و آمریکا هردوشون داران تو عراق و سوریه جنایت می کنن.... هردوشون داران تسلیحات جدیدشون رو تو این کشورها آزمایش می کنن..... یه سوال: بارها گفته میشه داعش از فروش نفت کلی درآمد داره- عربستان، ایران و روسیه که نفت نمی خرن- کی می خره؟؟؟

  • بهنام

    نمیدانیم دمب خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را . از روسها خائن تر و حرام زاده تر فقط خودشان .

  • بابک

    این همه مصیبت کم بود که حکومت جنایتکار روسیه هم پابه میدان گذاشت ! به خدا همکاری با سران روسیه سراسر زیان است و آینده ای بس تاریک برای ایران به دنبال دارد. از روسها هرگز خیری به کسی یا کشوری نرسید. جز خسارات چیزی ببار نمی آورند.

  • hamid

    وزیر دفاع بریتانیا در مصاحبه با شماره روز شنبه ۳ اکتبر روزنامه «سان» گفت که اکثر حملات هوایی روسیه، به هیچ وجه علیه گروه داعش نیست. او افزود: «اسناد ما نشان از آن دارد که آن‌ها مناطق غیر نظامی را بمباران می‌کنند و آن‌ها را می‌کشند. آن‌ها همچنین نیروهای ارتش آزاد سوریه را که با نیروهای اسد در حال جنگ هستند، می‌کشند.»