ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شل و توتال برای ساخت پمپ بنزین در ایران درخواستی نداده‌اند

شرکت‌های توتال و شل درباره ساخت پمپ بنزین در ایران تاکنون اظهارنظر نکرده‌اند.

ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌گوید شرکت‌های شل و توتال تاکنون برای ساخت پمپ بنزین در ایران درخواستی نداده‌اند.

سجادی شامگاه شنبه ۱۱ مهر به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، گفته که هر شرکت داخلی و خارجی برای ساخت پمپ بنزین در ایران باید به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مراجعه کند که تاکنون تقاضای صدور چنین مجوزی به این شرکت ارجاع داده نشده است.

هفته گذشته بیژن حاج محمدرضا، رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت ایران گفته بود مجوز ساخت ۲۰۰ پمپ بنزین جدید برای شرکت‌های توتال و شل در ایران صادر شده است.

در همین حال حال داود عرب‌علی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز گفته شاید برخی نهاد‌ها با شرکت‌های خارجی مذاکراتی را در این خصوص انجام داده باشند اما حتی اگر این نهاد‌ها با شرکت‌های خارجی به توافق هم رسیده باشند، «برای صدور مجوز باید درخواست خود را به شرکت ملی پخش ارائه دهند.»

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در صورت وجود درخواست ساخت پمپ بنزین، این درخواست در هیأت مدیره شرکت ملی پخش مطرح می‌شود و در صورت نداشتن منع قانونی با آن موافقت خواهد شد.

شرکت‌های توتال و شل درباره ساخت پمپ بنزین در ایران تاکنون اظهارنظر نکرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.