ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری مسلحانه در ایرانشهر دست‌کم یک کشته برجای گذاشت

شب گذشته، دوشنبه ۱۳ مهرماه در یک درگیری مسلحانه در شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان دست‌کم یک مأمور نیروی انتظامی کشته شد.

شب گذشته، دوشنبه ۱۳ مهرماه در یک درگیری مسلحانه در شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان دست‌کم یک مأمور نیروی انتظامی کشته شد.

خبرگزاری فارس گفته است این درگیری مسلحانه با «اشرار» رخ داده و خبرهایی نیز حاکی از کشته شدن یک معلم ایرانشهری پخش شده است.

جزئیات بیشتری از این درگیری منتشر نشده است.

استان سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر همواره صحنه درگیری‌های مسلحانه بوده است. جمهوری اسلامی ایران کسانی را که در این استان با نیروهای نظامی ایران درگیر می‌شوند «اشرار» معرفی می‌کند در حالی‌که در این استان گروه‌های سنی نیز هستند که با حکومت ایران مخالف‌اند و خود را مدافع حقوق مردم سیستان و بلوچستان معرفی می‌کنند. این گروه‌ها دست به عملیات مسلحانه و آدم‌ربایی می‌زنند.

در تیرماه سال جاری نیز سپاه پاسداران اعلام کرد که در یک درگیری مسلحانه چند ساعته در ایرانشهر پنج عضو یک «باند اشرار» کشته شدند.

ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر راه چابهار - زاهدان و چابهار - کرمان قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.