ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت

با افزایش ناگهانی و روند صعودی حجم آلاینده‌ها در هوای مشهد کیفیت هوای این کلان‌شهر در روز پنج‌شنبه ۱۶ مهر در وضعیت هشدار قرار گرفت.

با افزایش ناگهانی و روند صعودی حجم آلاینده‌ها در هوای مشهد کیفیت هوای این کلان‌شهر در روز پنج‌شنبه ۱۶ مهر در وضعیت هشدار قرار گرفت.

به‌گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی حجم آلودگی هوای مشهد طی دو روز اخیر در سال جاری بی‌سابقه بوده است.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) حمید صالحی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد که شاخص کلی کیفیت هوای مشهد صبح روز پنج‌شنبه ۱۱۶ پی.اس.آی و فراتر از حد مجاز است.

پی.اس.آی شاخص آلودگی هواست. شاخص آلودگی هوا از ۵۰ تا ۱۰۰ متعادل و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ ناسالم است. وضعیت هوا بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پی.اس.آی حالت اضطرار و بیشتر از ۳۰۰ نیز در حالت بحرانی قرار می‌گیرد.

به‌گفته حمید صالحی حجم آلودگی هوای مشهد طی دیروز (چهارشنبه) و امروز (پنج‌شنبه) در سال جاری بی‌سابقه بوده است.

میزان حجم آلودگی هوا در پنج ایستگاه رسالت، ساختمان، تقی‌آباد، ویلا و سجاد مشهد بسیار بالا گزارش شده است.

دو ایستگاه رسالت و ساختمان به ترتیب با ۱۷۰ و ۱۵۰ پی.اس.آی آلوده‌ترین ایستگاه‌ها بودند. شاخص آلودگی ایستگاه تقی‌آباد ۱۲۵، ویلا ۱۲۲ و سجاد ۱۲۱ بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر توصیه کرد که تا حد امکان از منزل خارج نشوند و یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و مرکز شهر خودداری کنند. او همچنین گفت مردم فعالیت‌های ورزشی در فضای باز را به زمان دیگری موکول کنند.

در مشهد سه‌ونیم میلیون نفری روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو رفت و آمد می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.