ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت محمد کریمی، فعال مدنی در تهران

محمد کریمی از شرکت‌کنندگان در تجمعات مدنی تهران از سوی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شد.

محمد کریمی از شرکت‌کنندگان در تجمعات مدنی تهران از سوی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شد.

محمد کریمی

به گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بازداشت محمد کریمی روز سه‌شنبه ۱۴ مهرماه صورت گرفته و مأموران امنیتی او را در کوچه منتهی به منزلش، دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

هرانا به‌نقل از منابع آگاه نوشته است که مأموران هنگام دستگیری محمد کریمی با خشونت رفتار کرده‌اند و  پس از ضبط کلید منزل، بدون هماهنگی با خانواده او وارد خانه شده و با تفتیش آن وسایل این فعال مدنی را ضبط کرده‌اند.

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی نیز گفته است که مأموران در تفتیش منزل محمد کریمی وسایل شخصی پدری او و همچنین صورت‌حساب‌های کاریش را نیز با خود برده‌اند.

محمد کریمی در تجمعات مدنی و مسالمت‌آمیز مقابل ساختمان دنا و کانون وکلای دادگستری در تهران شرکت می‌کرد.

تجمع مقابل ساختمان دنا توسط محمد ملکی، نخستین رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب ایران، در اعتراض به ممنوعیت خروجش از کشور و همچنین توقیف اموالش برپا شد و هر دوشنبه ادامه یافت.

تجمع مقابل کانون وکلای دادگستری نیز از سوی نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشری در اعتراض به حکم محرومیت از وکالتش توسط دادگاه انتظامی وکلا و آزار دگراندیشان، برگزار می‌شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.