ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله هوایی اسرائیل به غزه و کشته‌شدن دو غیر نظامی

سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک زن ۳۰ ساله باردار و دختر ۳ ساله‌اش در این حملات کشته شدند.

حمله هوایی ارتش اسرائیل به مواضع حماس در نوار غزه، به تخریب یک خانه و کشته‌شدن یک زن فلسطینی و دخترش انجامید.

رویترز به نقل از مقام‌های بیمارستانی غزه یکشنبه ۱۱اکتبر/۱۹مهر نوشت: خشونت دراین منطقه دوباره بالا گرفته و بسیاری از تشدید درگیری‌ها وحشت زده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک زن ۳۰ ساله باردار و دختر سه ساله‌اش در این حملات کشته شدند. به علاوه یک دختر پنج ساله و یک مرد نیز در این حمله به شدت زخمی شدند.

ارتش اسرائیل دربیانیه‌ای گفت که حملات هوایی اسرائیل دو انبار سلاح حماس را مورد هدف قرار داده است. این حملات به تلافی راکت‌پراکنی حماس به جنوب اسرائیل صورت گرفته است.

در دو روز گذشته حماس دو راکت به جنوب اسرائیل پرتاب کرد که هیچ تلفاتی در بر نداشت. روز گذشته نیز اسماعیل هنیه، رهبر حماس ضمن تجلیل از حملات شهروندان فلسطینی‌ گفته رویدادهای اخیر می‌تواند سرآغاز انتفاضه‌ای جدید باشد.

در درگیری‌های اخیر میان فلسطین واسرائیل، چهار اسرائیلی به ضرب چاقوی شهروندان فلسطینی کشته شدند و دست‌کم ۲۲ شهروند فلسطینی نیز در نقاط مختلفی از جمله کرانه باختری، غزه و بیت المقدس در اثر شلیک نیروهای امنیتی اسرائیل از پا درآمدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Mitra

    صدتا صدتا مسلمون تو خانه خود خدا میرن زیر دست و پای هم و شهید میشن. این دوتا هم فدای سر اسراییل