ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارتش عراق: کاروان ابوبکر بغدادی، رهبر داعش هدف قرار گرفت

ارتش عراق در این بیانیه نوشت: «نیروی هوایی عراق علاوه بر کاروان حامل رهبر داعش، محلی به نام «کرابله» که را که قرار بود بغدادی با فرماندهان ارشد داعش ملاقات کند را نیز بمباران کرده است.»

ارتش عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کاروان خودروهایی که یکی از آن‌ها حامل ابوبکر بغدادی، رهبر گروه دولت اسلامی (داعش) بود، در شمال غرب استان انبار و نزدیک مرز سوریه، هدف حمله نیروی هوایی این کشور قرار گرفت.

ابوبکر بغدادی، رهبر گروه دولت اسلامی

ارتش عراق در این بیانیه نوشت: «نیروی هوایی عراق علاوه بر کاروان حامل رهبر داعش، محلی به نام "کرابله" را که قرار بود بغدادی با فرماندهان ارشد داعش ملاقات کند نیز بمباران کرده است.»

کرابله در هفت کیلومتری مرز سوریه و شمال استان انبار قرار دارد.

در حال حاضر سرنوشت و وضعیت جسمانی ابوبکر بغدادی نامشخص است. با این حال به دلیل بمباران محل نشست سران داعش به احتمال زیاد بسیاری از فرماندهان این گروه کشته یا زخمی شده‌اند.

همزمان منابع خبری می‌گویند این عملیات با هماهنگی سرویس‌های اطلاعاتی وزارت کشور عراق و مرکز فرماندهی عملیات مشترک علیه داعش که شامل مشاوران نظامی گروه ائتلاف به رهبری آمریکا می‌شود، صورت گرفته است.

در ماه آوریل نیز گزارش‌هایی مبنی بر جراحت شدید ابوبکر بغدادی در پی حمله هوایی ارتش عراق منتشر شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.