ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس ایران چگونه کار می‌کند؟

سایت «دیدبان مجلس» که قرار است نقش نظارت بر انتخابات و عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را ایفا کند.

سایت «دیدبان مجلس» بر آن است که روند انتخابات و عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را دیدبانی کند. «مجلس ایران چگونه کار می‌کند؟» از ویدئوهای آموزشی «دیدبان مجلس» است. این ویدئو می‌خواهد به زبان ساده نحوه انتخاب شدن و دایره قدرت نمایندگان مردم در ایران را با استفاده از انیمیشن نشان دهد:

«دیدبان مجلس» که توسط دانشکده امور جهانی مانک در دانشگاه تورنتو در کانادا پایه‌گذاری شده است، بنا دارد که پروژه‌ای نظارتی، آموزشی و پژوهشی باشد. هدف «دیدبان مجلس» توانمندسازی جامعه شهروندی از طریق ارائه ارزیابی‌های شفاف و محتواهای آموزشی است که مرتبط به روند انتخابات و عملکرد نمایندگان در مجلس است.

با نزدیک‌تر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، «دیدبان مجلس» نقش آموزشی خود را افزایش خواهد داد و از شما شهروندان نیز می‌خواهد که در این پروژه مشارکت کنید و در مورد حوزه‌های انتخاباتی خود، مشکلات، عملکرد کاندیداها و نمایندگان قبلی اطلاع‌رسانی کنید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.