ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«نیروهای مسلح امر به معروف و نهی از منکر را جدی دنبال کنند»

بهرامی گفت از آن‌جایی که این وظیفه نظام به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است باید توسط نیروهای مسلح «برای پیشگیری از وقوع جرم» انجام شود.

محمد کاظم بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایران گفت که باید امر به معروف و نهی از منکر در سطح نیروهای مسلح به طور «جدی» دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، یکشنبه ۲۶ مهر، در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح ایلام امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف مهم جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

بهرامی گفت از آن‌جایی که این وظیفه نظام به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است باید توسط نیروهای مسلح «برای پیشگیری از وقوع جرم» انجام شود.

مجلس شورای اسلامی ایران بهار ۱۳۹۳ لایحه‌ دولت مبنی بر اجرایی شدن اصل هشتم قانون اساسی را تصویب کرد که از سال جاری به اجرا در می‌آید.

اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی به لزوم و شرح وظایف آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌پردازد.

احمد زرگر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز، امروز در مراسم نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف از به خدمت‌گیری ۱۴هزار نفر به عنوان اعضای شورا‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

زرگر، جمعه ۲۴ مهر نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمارجمعه تهران گفت که مجازات افرادی که به مأموران امر به معروف و نهی از منکر اعتراض می‌کنند «به هیچ عنوان قابل تخفیف، تعلیق و تعویق نیست.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Mitra

    روزی موسی و خضر همسفر بودند. خضر به ناگاه کودکی را که در سر راه مشغول بازی بود به گوشه ای برد و سر برید و دفن کرد. موسی با بهت از او پرسید این چه کاری بود؟ خضر گفت من آینده این کودک را دیدم که چه جنایتها نمی کرد. لذا برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کردم. این داستان است در قرآن، باشد که متنبه شوید!