ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار وزیر نیرو درباره زمستان سرد و آماده‌باش ستاد بحران

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو ایران در نامه‌ای به هوشنگ فلاحتیان، معاون برق و انرژی از احتمال وقوع زمستان سرد در کشور خبر داده و نسبت به روی‌آوری مردم به گرمایش توسط برق هشدار داده است.

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو ایران در نامه‌ای به هوشنگ فلاحتیان، معاون برق و انرژی از احتمال وقوع زمستان سرد در کشور خبر داده و نسبت به روی‌آوری مردم به گرمایش توسط برق هشدار داده است.

وزیر نیرو ایران می‌گوید زمستان سردی پیش روست.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید چیت‌چیان در نامه خود گفته است سرمای سرد و بارش‌های زیاد در زمستان پیش‌بینی شده و به همین دلیل مسئولان باید به ذخیره سوخت مایع کافی در نیروگاه‌ها توجه کنند تا در صورت افزایش مصرف گاز طبیعی در سایر بخش‌ها و کاهش تأمین گاز طبیعی برای نیروگاه‌ها، بتوان تداوم تولید نیروگاه‌ها را تضمین کرد.

وزیر نیرو همچنین از مسئولان امر خواسته است تا توان تولید لازم در برنامه تعمیرات سالانه نیروگاه‌ها در فصول سرد را پیش‌بینی کنند.

در همین حال سازمان مدیریت بحران در ایران نیز با اشاره به پیش‌بینی وزیر نیرو در مورد احتمال وقوع زمستانِ بسیار سرد و وقوع سیل شدید در کشور، در نامه‌ای از مسئولان این سازمان خواسته است تا آماده چنین وضعیتی باشند.

این پیش‌بینی‌ها در حالی صورت گرفته که سازمان هواشناسی ایران نه تنها زمستان بسیار سخت در ایران را رد می‌کند بلکه معتقد است دمای هوا در زمستان امسال ۰/۵ تا یک درجه بیشتر از حد طبیعی خواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.