ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک مرد نقابدار به پادگانی در بلژیک حمله کرد

دادستانی شهر «نامور» بلژیک اعلام کرد که یک مرد نقابدار با خودرو خود سعی کرد به نرده‌های دروازه پادگانی در «فلاوین»، واقع در نزدیکی «نامور» (جنوب بلژیک) بکوبد.

دادستانی شهر «نامور» بلژیک اعلام کرد که یک مرد نقابدار با خودرو خود سعی کرد به نرده‌های دروازه پادگانی در «فلاوین»، واقع در نزدیکی «نامور» (جنوب بلژیک) بکوبد.

مرد مهاجم خودرو را رها کرده و پای پیاده گریخته است.

به‌گزارش رویترز، این رویداد صبح روز دوشنبه ۲۶ اکتبر / ۴ آبان رخ داد و در جریان آن چند رگبار شلیک شد اما به کسی آسیبی نرسید.

پس از تیراندازی مرد مهاجم خودرو را رها کرده و پای پیاده گریخته است.

جزئیات بیشتری از این ماجرا ارائه نشده اما روزنامه «لا دِرنیِر اُر» بلژیک نوشته است که خودرو یافت شده در اطراف محل حادثه رها شده بود و پلیس مشکوک است که در آن بمب کار گذاشته شده باشد. مأموران خنثی‌کننده بمب به محل حادثه شتافته‌اند.

در ماه ژانویه سال جاری در شهر «وِرویه» بلژیک، واقع در مرز آلمان، دو فرد مسلح که به‌گفته پلیس قصد انجام «حمله تروریستی بزرگی» داشتند، در عملیاتی از پای در آمدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.