ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مأموران پلیس در تهران اشتباهی دو مرد را کشتند

شش مأمور پلیس که از سبزوار برای دستگیری قاتلان فراری به تهران آمده بودند، اشتباهی یک خودرو را به رگبار بستند و دو مرد را کشتند.

شش مأمور پلیس که از سبزوار برای دستگیری قاتلان فراری به تهران آمده بودند، اشتباهی یک خودرو را به رگبار بستند و دو مرد را کشتند.

عکس آرشیوی از مانور نیروهای انتظامی

به گزارش روزنامه ایران، شش مأمور نیروی انتظامی سبزوار که سرنشین دو خودرو بودند و با حکم قضایی از سبزوار به تهران آمده بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه چهارم آبان‌ به خیال این‌که قاتلان را یافته‌اند، به یک پراید سفید ۱۵ گلوله شلیک کردند. در این حادثه که در سه راه افسریه تهران رخ داد، دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

طی این تیراندازی اشتباهی پلیس، راننده و سرنشین جلویی خودرو جان باختند. در این میان یکی از سرنشینان پراید که در صندلی عقب خودرو قرار داشت، به دلیل اصابت گلوله به سرش راهی بیمارستان شد که حال او وخیم گزارش شده است.

تنها شاهد زنده این صحنه‌ها یک سرباز پلیس است که لباس پادگان به تن داشت و آسیب کمتری دیده بود. او از مشاهدات خود به مأموران پلیس گفت: «از پاکدشت سوار خودرو شدم تا به پادگان بروم در میان راه سمت سه‌راه افسریه ناگهان یک خودرو جلوی خودرویمان پیچید و شروع به تیراندازی کرد. هنوز هم باور ندارم این اتفاقات جلوی چشمانم به‌وقوع پیوسته است. راننده و سرنشین خودرو با تیراندازی‌های شش مأمور پلیس کشته شدند و سرنشین کناری‌ام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و خودم نیز زخمی شدم».

بازپرس جنایی تهران با تأیید این اشتباه پلیس گفته است که مأموران خاطی بازداشت شده‌اند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

طبق قوانین حاکم بر نیروهای مسلح در ایران، تیراندازی به یک خودروی نقلیه در صورتی مجاز است که «قرائن و دلایل معتبر و یا اطلاعات موثق» وجود داشته باشد که آن خودرو حامل اموال قاچاق، دزدی و یا اسلحه و مهمات است. همچنین، باید ابتدا «با صدای رسا و بلند» به راننده ‌وسیله نقلیه فرمان «ایست» بدهند و چنان‌چه توقف نکرد، تیرانداری کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرد نامراد!

    با اینهمه کاردانی و لیاقت و آموزشهای حرفه ای ٬ باز  جای  شکرش باقیه از همان سبزوار که راه افتاده بودند تا برسند تهران ودر طول مسیر به هر کس دم دستشان می رسیده تیر اندازی نکرده اند !!! از همین حکایت می شود به وضع فاجعه بار پلیس مملکت ُ که دست کمی از بقیه چیزهاش نداره پی برد.

  • جی جی

    وای به اون جونی که رفت زیر خاک. مگه با بازداشت چند مامور احمق اونا زنده میشن.چرا نباید مامورا قانون رو رعایت.کنند قانون فقظ مال مردمه! اگه خود مامورایی که مجری قانون هستند اونرو قبول میکردند اینطوری نمیشد.البته نظر منه!؟