ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نام چکامه چمن‌ماه از یک سریال تلویزیونی حذف شد

نام این بازیگر که حجاب از سر برداشته، از تیتراژ سریال «آسمان من» حذف شد. مسئولان حذف صحنه‌های مربوط به او را بررسی می‌کنند.

غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی اعلام کرد که نام چکامه چمن‌ماه، بازیگر جوان ایرانی که عکس‌های بی‌حجاب او در اینستاگرام منتشر شده بود، از تیتراژ یک سریال تلویزیونی حذف شد.

یکی از تصاویر بدون حجاب چکامه چمن‌ماه در اینستاگرام که خشم محافظه‌کاران حکومتی را برانگیخت. این تصاویر بعد از صفحه اینستاگرام چمن‌ماه حذف شد.

خبرگزاری فارس روز یکشنبه ۱۰ آبان نوشت این سریال «آسمان من» نام دارد و در تلویزیون دولتی ایران بازپخش می‌شود.

غلامرضا الماسی گفته که فعلاً نام چکامه چمن‌ماه از تیتراژ سریال حذف شده است.

او همچنین درباره حذف بخش‌های مربوط به ایفای نقش این بازیگر جوان در سریال نام‌برده نیز گفت: «خانم چمن‌ماه یکی از نقش‌های فرعی را ایفا می‌کند که حضور یا عدم حضورش خیلی لطمه‌ای به داستان نمی‌زند. اما چون فعلاً به بخش‌های مربوط به بازی او نرسیده‌ایم، در حال بررسی موضوع هستیم.»

در روزهای اخیر «کشف حجاب» چکامه چمن‌ماه و صدف طاهریان، دو بازیگر جوان ایرانی در خارج از کشور و انتشار تصاویر بدون‌ حجاب آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی جنجال به‌پا کرد.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه ششم آبان‌ماه در واکنش به این ماجرا گفت: «این افراد باید بلافاصله عکس‌ها را بردارند و کارشان را جبران کنند، وگرنه طبق مقررات با آن‌ها برخورد می‌کنیم. ما به هنرمندان پیشنهاد می‌کنیم عکس‌های شخصی خودشان را در فضای مجازی منتشر نکنند.»

سریال تلویزیونی «آسمان من» زندگی نیروهای امنیتی در دهه ۱۳۶۰ را روایت می‌کند و در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای توسط سازمان هنری ـ رسانه‌ای «اوج» تهیه شده است. کارگردان آن محمدرضا آهنج است و دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی و حامد بهداد در آن ایفای نقش می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    این «نام» بازی هم در فرهنگ پوسیده ما هم یک بازی است و وسیله نمایش! نمونه آنهم همین چکامه است و چمن ماه! و نمونه دیگرش سید علی است و خامنه ای! که همگی تهی از عقل و بصیرت و نمایانگر جهل و نادانی دارنده چنان اسامی! حال چه هنرپیشه باشند و چه ولایت پیشه! پیش پیش!  

  • سهراب بدبخت

    اسمش رو حذف کردین.فکرش رو هم میتونین حذف کنین؟