ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک فلسطینی در حمله با چاقو به یک سرباز اسرائیلی کشته شد

یک فلسطینی سعی کرد با چاقو یک سرباز اسرائیلی را از پای در آورد اما هدف شلیک نیروهای نظامی اسرائیل قرار گرفت و کشته شد.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل ضمن اعلام این خبر گفت این رویداد روز یکشنبه یکم نوامبر / ۱۰ آبان در نزدیکی هبرون واقع در کرانه باختری رود اردن رخ داده است.

ارتش اسرائیل در این بیانیه گفته است: «در طول شورش‌های خشونت‌آمیز «بیت عینون» در منطقه هبرون یک فلسطینی سعی کرد با چاقو به یک سرباز حمله کند. سربازانی که در محل مستقر بودند به این تهدید فوری واکنش نشان دادند و به سوی مهاجم شلیک کرده او را کشتند.»

از روز یکم اکتبر / ۹ مهرماه سال جاری تاکنون، در خشونت‌های بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها، ۶۸ فلسطینی، از جمله یک نفر عرب اسرائیلی و همچنین ۹ اسرائیلی کشته شده‌اند.

نیمی از فلسطینی‌های کشته‌شده، یا به سربازان، مأموران پلیس و شهروندان اسرائیل حمله کرده بودند و یا قصد حمله به آن‌ها را داشتند. بیشتر این فلسطینی‌ها با چاقو دست به چنین اعمالی زدند.

این‌گونه حملات در بخش قدیمی اورشلیم (بیت‌المقدس)، که در آن مسجدالاقصی واقع شده، آغاز شد و در حال حاضر کانون آن‌ها هبرون است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    ظاهرا حکومت اسللمی چاقوکشی را صادر کرده!