ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«کرمانشاه ۳۳۰ هزار حاشیه‌نشین دارد»

به گفته فرماندار کرمانشاه «احداث میدان جنوبی در شهرک نوکان»، «احداث موزه دفاع مقدس در حاشیه بلوار» و «زیباسازی ورودی شهر» برای بهبود محله حاشیه نشین‌ها در دست انجام است.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه، شنبه ۲۳ آبان گفت که در حال حاضر ۳۳۰ هزار تن در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه زندگی می‌کنند.

خبرگزاری مهر گزارش داد که فرماندار کرمانشاه در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی «سید الشهدا» در شهر کرمانشاه گفت که «فقر فرهنگی و اجتماعی» افراد حاشیه‌نشین این شهر را تهدید می‌کند.

رنجبر در ادامه گفت که برنامه‌هایی در قالب «ستاد توانمند سازی محلات حاشیه‌نشین» برای «پیشرفت و ترقی» این محلات اجرا خواهد شد.

بر اساس آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران در سال ۹۰، کرمانشاه ۸۵۱ هزار و ۴۰۵ نفر جمعیت دارد.

فرماندار کرمانشاه «احداث میدان جنوبی در شهرک نوکان»، «احداث موزه دفاع مقدس در حاشیه بلوار این منطقه» و «زیباسازی ورودی شهر» را از اقداماتی دانست که برای بهبود این محله در دست انجام است.

حسین ایمانی جاجرمی، رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، فروردین ماه سال جاری گفته بود که ۲۰ درصد کل جمعیت ایران حاشیه‌نشین هستند.

«مهاجرت به شهرهای بزرگ» و «عدم توان تأمین مسکن» در این شهرها برای مهاجران از عوامل حاشیه نشینی به شمار می‌آیند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    مردمی که بصیرت ندارند کارشان بهتر ازاین نمی شود! اگر به دستور ولی امر مسلمین جهان گوش میکردند و جمعیت را افزایش میدادند همه چیز درست می شد. به حرف ولایت مطلقه ی فقیه با بصیرت که گوش نمی دهند همین می شود. باید هم جمعیت را چند برابر کنیم و هم اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم تا وضع خوب شود !