ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر اطلاعات: نقاط نفوذ را شناسایی کرده‌ایم

وزیر اطلاعات همچنین تأکید کرد که «انفجارهای اخیر هشداری جدی به ما است.»

محمود علوی، وزیر اطلاعات گفت که وزارت اطلاعات «با اشراف اطلاعاتی خود»  نقاط مورد هدف «دشمن» و اولویت‌های آنان را برای «ضربه زدن به نظام» و «نفوذ» را به خوبی شناسایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، وزیر اطلاعات یکشنبه ۲۴ آبان در همایش سراسری حراست کل کشور با اشاره به سخنان علی خامنه‌ای، رهبری جمهوری اسلامی ایران، «خطر نفوذ» را در «شرایط جدید منطقه» بیش از پیش دانست و گفت مهم‌ترین تهدید «در عرصه جنگ نرم» است.

علوی همچنین گفت که «عناصر دشمن» و «عوامل سرویس‌های اطلاعاتی» در تلاش هستند تا از پوشش‌ها وظرفیت‌های مختلف برای «حضور و نفوذ» استفاده کنند.

رهبری ایران در چند سخنرانی پس از توافق هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ در تابستان سال جاری درباره «نفوذ دشمن» به مسئولان نظام هشدار داد و تأکید کرد که جمهوری اسلامی «با همه توان» با این نفوذ مقابله خواهد کرد.

در شهریور سال جاری، گروهی از نمایندگان اصول‌گرای مجلس نیز در تذکری کتبی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وجود عوامل نفوذی در رسانه‌های ایران هشدار دادند.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در پی بازداشت ۵ روزنامه نگار اصلاح‌طلب در ۱۳ آبان گفت که «نباید برخی از واژه نفوذ سوء استفاده کنند.»

علوی در ادامه به انفجارهای اخیر بیروت اشاره کرد و «تروریست‌های تکفیری» را مهم‌ترین تهدید «در عرصه جنگ سخت» علیه نظام خواند و گفت که اولویت‌های اصلی وزارت اطلاعات «تأمین امنیت کشور در مقابله با جریان تکفیری» است.

وزیر اطلاعات همچنین تأکید کرد که «انفجارهای اخیر هشداری جدی به ما است.»

ابراهیم جعفری، وزیر امور خارجه عراق امروز اعلام کرد که اطلاعاتی را مبنی بر اهداف گروه‌های شبه نظامی در ایران، آمریکا و فرانسه به این کشورها داده است.

وزارت اطلاعات ایران هفته گذشته اعلام کرد که «ده‌ها عضو گروه‌های تروریستی» در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، تهران، گلستان و مازندران دستگیر شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    رضا نترس بابام جان. از ترست نوشتی هم وطنان "هرز نشین"! از فردا در تمام ولایات ترک نشین تظاهرات داریم ها!

  • reza

    هر عزیزی که دل در گرو ایران دارد باید به نوبه خود در قبال حمله احتمالی داعش در ایران احساس وظیفه کند در معابر عمومی موارد مشکوک را به پلیس گزارش کند و اطلاع رسانی به دیگران مهم است . اتومبیلهای مشکوک ، ساکهای مشکوک ، افراد ی که به نظر لباس زیادی بر تن دارند .مخصوصا هم وطنان هرز نشین ما حواسشان جمع باشد.