ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروی انتظامی: ۲۰ کانال تلگرام مسدود و دو هزار خودرو "هنجارشکن" توقیف شده‌اند

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که در یک ماه گذشته ۱۰۰ هکر دستگیر و ۲۰ کانال تلگرام مسدود شده‌اند. او همچنین گفت برای کسانی که در خودروهای خود «کشف حجاب» می‌کنند محدودیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد که در یک ماه گذشته ۱۰۰ هکر دستگیر و ۲۰ کانال تلگرام مسدود شده‌اند. او همچنین گفت برای کسانی که در خودروهای خود «کشف حجاب» می‌کنند محدودیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی

سخنگوی نیروی انتظامی، روز دوشنبه ۲۵ آبان در نشست رسانه‌ای خود گفت ۲۰ کانالی که در شبکه اجتماعی تلگرام مسدود شده‌اند «غیراخلاقی» بودند و به «بارگزاری محتوای فرم و اروتیک در فضای مجازی» اقدام کرده بودند.

او گفت گردانندگان این کانال‌ها دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

چندی پیش نیز اعلام شد که در استان قزوین سپاه پاسداران مدیران بیش از ۱۷۰ گروه فعال در شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه را بازداشت کرده است اما غلامحسین محسنی اژه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

سعید منتظرالمهدی از جرایم «هنجارشکنی» به‌هنگام رانندگی حرف زد و از تشکیل ثبت تخلفات این‌چنینی خبر داد.

او گفت: «این سامانه که در اختیار مدیران کشوری، لشگری و ماموران نامحسوس پلیس است، این قابلیت را دارد تا تخلفاتی مانند کشف حجاب در خودروها، مزاحمت برای نوامیس، دور دور کردن و غیره را از طریق وارد کردن شماره پلاک در خود ثبت کند و پس از آن با متخلفان برخورد خواهد شد.»

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان این‌که محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اجتماعی برای این دسته از متخلفان پیش‌بینی شده است، افزود: «علاوه بر اینکه این افراد جریمه شده و ممکن است خودرویشان توقیف شود، خودروی این دسته از افراد ممنوع‌الفروش شده و امکان پرداخت عوارض و ... نیز برایشان مقدور نخواهد بود.»

منتظرالمهدی اعلام کرد که از زمان دستور فرمانده نیروی انتظامی ایران تا کنون به ۱۰ هزار نفر که اقدام به ارتکاب این جرایم کرده بودند تذکر داده و دو هزار خودرو نیز توقیف شده است.

حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در تیرماه سال جاری اعلام کرد که باید با کشف حجاب زنان در داخل خودروها مقابله خواهد شد.

او گفت نیروی انتظامی وظیفه دارد «از ارزش‌های انقلاب پاسداری و از بروز ناهنجاری‌ها» جلوگیری کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    حکومت طالبانی .