ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اوباما: حمله زمینی به سوریه اشتباه است

در پی حملات تروریستی به پاریس، باراک اوباما همچنان معتقد است بر اساس استراتژی‌های موجود مبارزه با داعش را باید تقویت کرد و نباید نیروهای زمینی را وارد این نبرد کرد.

باراک اوباما نمی‌خواهد نیروهای زمینی را برای نبرد با گروه «دولت اسلامی» (داعش) به سوریه اعزام کند. او اما از تقویت مبارزه با داعش سخن گفت.

باراک اوباما می‌گوید موفقیت نظامی نیروهای زمینی خارجی می‌تواند پس از خروج این نیروها بار دیگر زیر سئوال برود.

به‌گزارش رویترز، پس از حملات تروریستی به پاریس این سئوال در بین رهبران کشورهای غربی مطرح شده است که آیا باید برای مقابله با داعش به حملات هوایی اکتفا کرد؟ باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در حال حاضر چنین ملاحظاتی ندارد.

اوباما در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در «بلک» ترکیه اعلام کرد که آمریکا نیروی زمینی به عراق و سوریه نمی‌فرستد. او گفت: «این [اقدام] یک اشتباه است.»

به‌گفته رئیس جمهوری آمریکا نبرد با داعش تنها در صورتی می‌تواند موفق شود که مردم محلی در پشت آن ایستاده باشند. موفقیت نظامی نیروهای زمینی خارجی می‌تواند پس از خروج این نیروها بار دیگر زیر سئوال برود.

اوباما گفت: «این امر می‌تواند به تکرار آن‌چه تاکنون دیده‌ایم منجر شود.» اشاره رئیس جمهوری آمریکا به خروج نیروهای رزمی این کشور از عراق و افغانستان است که در پی آن خشونت‌ها در این کشورها بیشتر شده است.

با این حال، او بر تقویت مبارزه با داعش بر اساس استراتژی‌های موجود تأکید کرد. پیش از حملات تروریستی به پاریس، آمریکا تهدید خاصی را مطرح نکرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان این‌که «ما نباید اول شلیک و بعد هدف را تعیین کنیم»، به مجروحان جنگی آمریکا در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: «ما سربازان را به سوریه اعزام می‌کنیم و آن‌ها کشته یا زخمی می‌شوند. من وارد چنین بازی‌های سیاسی‌ای نمی‌شوم.»

اوباما حملات تروریستی به پاریس را پس‌روی در مبارزه با داعش دانست. به اعتقاد او نبرد با داعش پیشرفت‌هایی داشت و این گروه تروریستی را وادار به عقب‌نشینی از برخی مواضع خود کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.