ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وقوع انفجار شدید در منطقه پردیس اهواز

انفجار گاز در منطقه پردیس اهواز باعث تخریب کامل دو واحد مسکونی شده است. در این حادثه یک زن ۶۰ ساله کشته و سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

انفجار گاز در منطقه پردیس اهواز باعث تخریب کامل دو واحد مسکونی شده است.

به دنبال این حادثه که ساعت ۲۱:۳۳ روز دوشنبه ۲۵ آبان رخ داد، اهالی منطقه از ترس خانه‌های‌شان را رها کردند و به خیابان‌ها آمدند. در تصاویر منتشر شده از این حادثه، خیابان‌های منتهی به منطقه پردیس اهواز پر از آمبولانس و خودروهای آتش‌نشانی است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خبری که از این حادثه منتشر کرده، آورده است: «اطلاعات دقیقی از میزان تلفات جانی و مالی این حادثه در دست نیست اما برخی گزارش‌ها حاکی از کشته شدن چهار نفر در این حادثه است.»

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ضمن تایید خبر تخریب ۱۰۰ درصدی دو واحد مسکونی، به خبرگزاری مهر گفته که شدت انفجار به حدی بوده که تا چند ۱۰۰ متری اطراف محل حادثه شیشه‌ها و در و پنجره‌های ساختمان‌های مسکونی آسیب شدید دیده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.