ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هفت عضو شورای شهر مرند دستگیر شدند

فرماندار مرند از دستگیری هفت عضو شورای ۱۱ نفری شهر مرند به اتهام تخلفات مالی در دو روز گذشته خبر داد.

فرماندار مرند از دستگیری هفت عضو شورای ۱۱ نفری شهر مرند به اتهام تخلفات مالی در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقی کرمی، فرماندار مرند ضمن تأیید بازداشت هفت نفر از اعضای شورای شهر مرند گفت: «بر اساس حکم دستگاه قضا در صورتی‌ که حکم انفصال برای بازداشت‌شدگان ابلاغ شود در این صورت شورای شهر مرند منحل خواهد شد و اگر تعدادی از این اعضا آزاد شوند در این صورت از اعضای علی‌البدل دعوت به عمل خواهد آمد.»

مرند یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است. این شهرستان در ۵۷ کیلومتری شمال غرب تبریز قرار دارد.

سرهنگ جواد قهرمان‌زاده، فرمانده سپاه پاسداران مرند نیز در یک نشست خبری درباره بازداشتی‌های اخیر گفته است: «با توجه به این‌که به نظام قضائی کشور بسیار اعتماد داریم مطمئناً پرونده و اتهامات بازداشت‌شدگان به‌طور دقیق بررسی می‌گردد.»

این مقام محلی سپاه پاسداران نقش سپاه در دستگیری اعضای شورای شهر مرند را تأیید کرده و گفته است: «در این موضوع اطلاعات سپاه استان پیرو حکم دستگاه قضائی به وظیفه خود عمل کرده است و افراد متهم را تحویل مراجع قضائی داده است.»

در چهارم مهرماه سال جاری رسانه‌های محلی خبر بازداشت رضا هاشمی، شهردار مرند و بیش از ۲۰ نفر از پرسنل شهرداری مرند به اتهام تخلفات مالی را منتشر کردند.

در پی آن، روز شنبه ۲۳ آبان‌ماه شش تن از اعضای شورای شهر مرند دستگیر شدند و یک روز بعد از سوی قوه قضائیه هفتمین عضو شورای شهر مرند نیز بازداشت شد.

تقی کرمی، فرماندار مرند پیش‌تر مدعی شده بود که «همه این ماجرا و تخلفات صورت گرفته در شهرداری مرند مربوط به دولت قبل است و هیچ یک از منصوبین دولت تدبیر و امید در آن دخالتی ندارند.»

از نزدیک به یک هفته پیش نیز مقامات قضائی ایران با همکاری سپاه پاسداران برخورد تازه‌ای را با مدیران دولتی آغاز کرده‌اند. در روزهای اخیر شماری از مقامات دولتی در استان سیستان و بلوچستان نیز به اتهام «اختلاس، ارتشاء و زمین‌خواری» توسط سپاه پاسداران بازداشت شده‌اند.

همچنین مصطفی حقی، دادستان گرگان از بازداشت و محکومیت قضائی شماری از مدیران دولتی در استان گلستان خبر داده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.