ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«نسخه وب پیام‌رسان تلگرام در ایران فیلتر شده است»

بنا بر برخی گزارش‌های رسیده از ایران «دسترسی به بخش وب تلگرام» محدود شده است.

بنا بر برخی گزارش‌های رسیده از ایران «دسترسی به بخش وب تلگرام» محدود شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی مدعی شده است، که از روز دوشنبه ۲۵ آبان ماه بسیاری از کاربران ایرانی به هنگام مراجعه به آدرس http://web.telegram.org با پیام فیلترینگ مواجه و به صفحه «پیوندها» منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها دسترسی به نسخه وب تلگرام تنها با پروتکل اس اس ال (https) امکان‌پذیر است.

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران، در گزارشی که در همین مورد نوشته است، از اختلال در دیگر پیام‌رسان‌های محبوب در داخل ایران نیز خبر داده است. بنا بر این گزارش دسترسی کاربران داخل ایران به اپلیکیشن پیام‌رسان IMO و BeeTalk نیز با اختلال بسیار شدیدی روبه‌رو شده است.

تعداد کاربران  IMO در ایراناز زمانی که شایعات در مورد فیلتر شدن تلگرام بالا گرفت رو به افزایش بود.

همچنین بر اساس این گزارش کاربران سرویس‌های مختلف اینترنت شرکت مخابرات نیز در استفاده از اپلیکیشن «سیگنال» با اختلال روبه‌رو شده‌اند.

استفاده از اپلیکیشن سیگنال از تاریخ ۲۸ مهرماه زمانی که پاول دوروف، مدیرعامل شرکت تلگرام در توییتی اعلام کرد دولت ایران از آنها درخواست ابزار جاسوسی کرده رو به افزایش گذاشت. اپلیکشین سیگنال دارای رمزگذاری بسیار قویی است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این تلاشها تمامآ بیهوده است و آبروی نداشته این حضرات متحجر را بیش از پیش خواهد برد و به هیچوجه نمیتوان جلو پیشرفت و تکنولوژی را گرفت و بهنر است بروند در پستوهای اطاق فکرشان و چاره دیگری برای بیچاره گیشان بیاندیشند .

  • حقیقتگو

    بستن گوش و چشم و دهان بنده گان خدا با چسب داعش اسلامی از نوع مرغوبش و اروپا پسندش که همون اسلام ناب محمدی باشه این جوریه. ماهیت ضد انسانی و ضد بنده خدایی و ضد خدایی این شیطان ها و شیطان پرستان در قالب نماینده گان خدا و دین خدا فقط در شکنجه کردن ها و تجاوز کردن ها و اعدام ها هویدا نمی شود بلکه بر خفقان و فساد در نسل آدمیت هم قابل رویت می باشد.