ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشکیل پرونده علیه هفت هزار نفر به دلیل «تخریب و تصرف منابع طبیعی»

خداکرم جلالی، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران گفته است که «هفت هزار نفر در پرونده‌های تصرف اراضی ملی دخیل هستند و باید روند قضایی و دادگاهی را طی کنند.»

خداکرم جلالی، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران گفته است که «هفت هزار نفر در پرونده‌های تصرف اراضی ملی دخیل هستند و باید روند قضایی و دادگاهی را طی کنند.»

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، خداکرم جلالی شامگاه چهارشنبه ۲۷ آبان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که «زمین‌خواران» در ایران به‌طور متوسط سالانه ۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی را تصرف می‌کنند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ارزش این میزان زمین را ۱۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرده است.

به‌گفته او از ابتدای سال جاری خورشیدی تاکنون ۱۵ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی توسط «زمین‌خواران» تصرف شده که حکم بازپس‌گیری ۹ هزار هکتار آن از سوی مراجع قضایی صادر شده است.

بیشترین تصرف و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی ملی و طبیعی در استان‌های تهران، البرز، اصفهان و استان‌های شمالی انجام می‌شود.

علی صابری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی ایران نیز مرداد سال جاری گفته بود که تاکنون ۵۰۰ هزار مورد «ساخت‌وساز غیرمجاز ویلایی و مسکونی» در اراضی ملی ایران شناسایی شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.