ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«دلالی پنج تا ۴٠‌ میلیونی برای طلاق سریعتر در تهران»

عباس پوریانی، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران خواهان برخورد با کسانی شده که او آن‌ها را «دلال طلاق» معرفی کرده است.

عباس پوریانی، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران خواهان برخورد با کسانی شده که او آن‌ها را «دلال طلاق» معرفی کرده است.

محمدرضا علیزاده ثابت، وکیل دادگستری در همین‌باره در گفت‌وگو با روزنامه شرق تأیید کرده که «دلالان طلاق» بین پنج تا ۴٠‌ میلیون تومان می‌گیرند تا طلاق در «کوتاه‌ترین» زمان انجام شود.

علیزاده گفته که «در طلاق‌های غیرتوافقی مدت زمان بیشتری لازم است و دلالان هم پول بیشتری می‌گیرند. در عین‌ حال اگر تقاضا از سوی خانم باشد، شرایط فرق می‌کند و پول بیشتری می‌گیرند. رقم‌ها در طلاق توافقی بسیار کمتر است.»

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران از مردم خواسته تا «کمک کنند و کسانی که این دلال‌ها را می‌شناسند، معرفی کنند.»

تهران یکی از شهرهایی در ایران است که بیشترین طلاق در آن رخ می‌دهد.

محمدمهدی اعلایی، مدیرکل ثبت احوال استان تهران روز گذشته (چهارشنبه) خبر داد که شمار طلاق‌ها در تهران طی هفت ماه نخست سال جاری خورشیدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵.۵۶ درصد افزایش یافته است.

به‌گفته او، شمار طلاق‌ها در تهران از ۱۷‌ هزار و ۲۶۷ مورد هفت ماه نخست سال قبل به ۱۸‌هزار و ۴۰۰ مورد در سال ٩۴ رسیده است.

مقامات قضایی از «نارضایتی جنسی، مسائل معیشتی و مالی و اعتیاد» به‌عنوان دلایل عمده طلاق نام می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.