ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسد: به کمک حملات هوایی روسیه در حال پیشروی هستیم

رئیس جمهوری سوریه حملات هوایی روسیه را «مؤثرتر» از حملات گروه ائتلاف به رهبری ایالات متحده دانست و گفت: «نمی‌توان با تروریسم تنها با حملات هوایی جنگید.»

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه می‌گوید ارتش این کشور به کمک حملات هوایی روسیه در حال پیشروی در «تقریباً» تمام جبهه‌ها است.

بشار اسد، یکشنبه ۲۲ نوامبر/ اول آذر در برنامه‌ای در تلویزیون فونیکس چین گفت «روس‌ها روی نیروی زمینی سوریه حساب می‌کنند و با ما همکاری می‌کنند.»

ارتش سوریه از هشتم اکتبر به‌ طور رسمی «با حمایت جنگنده‌های روسیه»، «حمله زمینی بزرگ» خود را آغاز کرد.

رئیس جمهوری سوریه در این مصاحبه تلویزیونی حملات هوایی روسیه را «مؤثرتر» از حملات گروه ائتلاف به رهبری ایالات متحده دانست و گفت: «نمی‌توان با تروریسم تنها با حملات هوایی جنگید.»

باراک اوباما یکشنبه ۲۲ نوامبر در یک کنفرانس خبری در کوالالامپور، پایتخت مالزی از عملیات نظامی روسیه در سوریه انتقاد کرد. او حملات روسیه در سوریه را در راستای کمک به تلاش‌ها برای نابودی داعش «بی‌اثر» خواند و گفت این حملات «حتی به نوعی داعش را تقویت کرده است.»

پس از سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در ۳۱ اکتبر که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، ولادمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دستور داد که روسیه حملات خود را در سوریه شدت بخشد.

سازمان پزشکان بدون مرز می‌گوید از آغاز حملات هوایی روسیه در سوریه از ۳۰ سپتامبر سال جاری، دست‌کم ۱۲ بیمارستان مورد اصابت بمب قرار گرفته‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید که تاکنون ۴۰۳ غیرنظامی در حمله‌های هوایی روسیه در سوریه کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • aria

    بشار جنایتکار وقصاب علاوه بر حماقت دچار نوعی توهم ولایت فقیهی هم شده است، شاید منظورش از پیشرفت، مشاهده اجساد جنایتکاران سپاهی است که هر روز در سوریه به جهنم فرستاده می شوند یا شهرهه و مناطقی باشد که بعد از آغاز حملات پوتین کمونیست و خونخوار از آنها فرار کرده است.

  • آقاجمال

    بله پیش می روید اما بسوی سوراخ چاه و همراه با رهبر فرزانه و معظم انقلاب. حاج بشار که با یک فتوا شیعه شده با یک آفتابه به امام غایب خواهد پرداخت.