ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وضعیت هشدار در بلژیک تمدید شد

کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و خطوط مترو در پایتخت بلژیک روز دوشنبه ۲۳ نوامبر نیز تعطیل می‌مانند. این تصمیم پس از نشست شورای امنیت ملی بلژیک اعلام شد.

کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و خطوط مترو در پایتخت بلژیک روز دوشنبه ۲۳ نوامبر نیز تعطیل می‌مانند. این تصمیم پس از نشست شورای امنیت ملی بلژیک اعلام شد. شامگاه یکشنبه پلیس در عملیاتی ویژه، ۱۹ نفر را در بروکسل دستگیر کرد.

شارل میشل نخست‌وزیر بلژیک پس از جلسه شورای امنیت ملی این کشور از ادامه وضعیت هشدار خبر داد. او گفت شواهد مبنی بر تهدیدات، کاملا جدی هستند. در بروکسل، وضعیت هشدار شماره چهار و در سایر شهرهای این کشور وضعیت هشدار شماره سه اعلام شده است.

تمامی مدارس و مراکز آموزشی بروکسل و خطوط مترو روز دوشنبه ۲۳ نوامبر تعطیل می‌مانند. نخست‌وزیر بلژیک اعلام کرد که امکان عملیاتی مشابه ترورهای پاریس در این کشور بالاست. او گفت: «اهداف احتمالی مراکز خرید، پاتوق‌ها و کافه‌ها و مسیرهای رفت و آمد مردم هستند.»

موزه‌ها، سینماها، سالن‌ها و نمایشگاه‌های بروکسل همگی از روز شنبه ۲۱ نوامبر تعطیل هستند.

طبق تصمیم دولت بلژیک، حضور نظامیان و پلیس در خیابان‌های بروکسل تقویت خواهد شد.

شارل میشل اعلام کرده که شرایط امنیتی بلژیک ظهر دوشنبه ارزیابی می‌شود و در صورت صلاحدید، زندگی و گردش امور به صورت عادی در خواهد آمد.

پلیس و مقامات امنیتی بلژیک در حال حاضر در جستجوی دو مظنون به مشارکت در عملیات تروریستی پاریس هستند. گفته می‌شود که صلاح عبدالسلام، یکی از این دو مظنون در بروکسل مخفی شده است. کنترل اصلی پلیس بلژیک در حال حاضر، روی محله مولنبیک است که عبدالسلام و اباعود در آن زندگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.