ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خطر انقراض شماری از گونه‌های آبزیان در خلیج فارس

پرویز محبی، مدیرکل شیلات استان هرمزگان می‌گوید شماری از گونه‌های آبزیان خلیج فارس در معرض خطر انقراض قرار دارند.

پرویز محبی، مدیرکل شیلات استان هرمزگان می‌گوید شماری از گونه‌های آبزیان خلیج فارس در معرض خطر انقراض قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرکل شیلات استان هرمزگان گفته است که «وجود صنایع بزرگ در نوار ساحلی استان هرمزگان، قاچاق سوخت، ورود فاضلاب شهری به دریا و فعالیت آب شیرین‌کن‌ها» از معضلات و مشکلاتی است که آبزیان خلیج فارس را تهدید می‌کند.

او «کمبود امکانات و کمبود نیروی انسانی و تجهیزات یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان» را باعث به‌وجود آمدن «مشکلات» برای حفاظتی و حراست از ذخایر آبزیان اعلام کرده است.

ورود فاضلاب به دریا در شهر بندرعباس سال‌هاست که مورد اعتراض اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و فعالان و دوستداران محیط زیست قرار دارد اما تاکنون این تلاش‌ها و اعتراض‌ها بی‌نتیجه بوده است.

افزون بر این، به گفته سازمان حفاظت محیط زیست ایران، سالانه بیش از پنج میلیون لیتر سوخت توسط قاچاقچیان در خلیج فارس‌‌‌ رها و باعث آلودگی گسترده‌تری می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.