ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«استان البرز و کرج بیشترین مبتلایان به ایدز در ایران را دارند»

به گفته رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی، بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری ایدز در استان البرز و شهر کرج هستند.

به گفته رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی، بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری ایدز در استان البرز و شهر کرج هستند.

محمد مهدی گویا

محمد مهدی گویا، رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی ضمن اعلام این خبر آماری در این باره ارائه نکرد.

او درباره شیوع ایدز گفت که خاورمیانه، شمال آفریقا، اروپای شرقی و آسیای میانه به موفقیت مناسبی در مورد کنترل این بیماری ناموفق بوده اند.

بر اساس تازه‌ترین آماری که علی اکبر سیاری، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران ارائه کرده است، تاکنون ٢٩ هزار و ۴١۴ نفر مبتلا به ویروس HIV در ایران شناسایی شده‌اند.

او ششم آذر ماه در شبکه خبر تلویزیون دولتی ایران گفت: «برآورد ما این است که افراد مبتلا به این ویروس بین ٨٠ تا ٩٠ هزار نفر باشند. یعنی کسانی هستند که به این ویروس مبتلا شده‌اند، اما هنوز شناسایی نشده‌اند».

در این زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.