ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ ۷۲ نفر در تهران بر اثر سلاح سرد در ۷ ماه

قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفته است که در هفت ماه نخست امسال ۷۲ تن در تهران بر اثر مضروب شدن با سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند.

قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفته است که در هفت ماه نخست امسال ۷۲ تن در تهران بر اثر مضروب شدن با سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش جام‌جم آنلاین، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزوده این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۷۳ نفر بوده است.

از کل کشته‌شدگان بر اثر سلاح سرد در هفت ماه نخست امسال در تهران ۵۳ تن مرد و ۱۹ تن دیگر زن بوده‌اند.

شمار قتل‌هایی که با سلاح سرد در تهران رخ می‌دهد از میانگین کشوری بالا‌تر است. در حالی که برخی مسئولان جمهوری اسلامی از ایران به‌عنوان «امن‌ترین کشور دنیا» یاد می‌کنند، گزارش‌های منتشرشده حاکی از مرگ روزانه دو نفر با سلاح سرد در این کشور است.

پزشکی قانونی سال گذشته اعلام کرد از هر هزار ایرانی، هشت نفر نزاع می‌کنند. بر پایه این آمار، شمار زد و خورد بین شهروندان به ترتیب در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، خوزستان، فارس، گیلان و مازندران بیش از دیگران استان‌ها است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.