ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارتش کامرون: ۹۰۰ گروگان بوکو حرام را آزاد کردیم

ارتش کامرون و وزارت دفاع این کشور اعلام کردند که در جریان یک عملیات ارتش ده‌ها شبه‌نظامی گروه بوکو حرام کشته و ۹۰۰ تن از گروگان‌های این گروه آزاد شدند.

ارتش کامرون و وزارت دفاع این کشور اعلام کردند که در جریان یک عملیات ارتش ده‌ها شبه‌نظامی گروه بوکو حرام کشته و ۹۰۰ تن از گروگان‌های این گروه آزاد شدند.

به‌گزارش رویترز، دیدیه باجک، سخنگوی ارتش کامرون امروز چهارشنبه دوم دسامبر / ۱۱ آذر گفت: «عملیات ارتش از ۲۶ تا ۲۸ نوامبر (پنجم تا هفتم آذر) در نوار مرزی با نیجریه انجام شد و در طی آن دست‌کم ۱۰۰ عضو بوکو حرام کشته و ۹۰۰ تن از گروگان‌های آن آزاد شدند.»

وزارت دفاع کامرون نیز در اطلاعیه کوتاهی که از تلویزیون این کشور پخش شد، همین آمار را از درگیری‌های ارتش با گروه بوکو حرام ارائه داد.

کامرون در هفته‌های اخیر شاهد چندین حمله بوکو حرام در شمال این کشور بود، از جمله دو عملیات انتحاری در شب گذشته که دست‌کم سه کشته بر جای گذاشت.

کامرون جزو نیروهای منطقه‌ای ضد بوکو حرام است. این نیروها متشکل از هشت هزار و ۷۰۰ سرباز از ارتش این کشور، چاد، نیجر، نیجریه و بنین هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.