ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس پلیس سایبری: ۵۳ حامی تفکر داعش بازداشت شدند

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی ایران (فتا) از بازداشت ۵۳ حامی تفکر گروه «دولت اسلامی» (داعش) در فضای مجازی خبر داد.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی ایران (فتا) از بازداشت ۵۳ حامی تفکر گروه «دولت اسلامی» (داعش) در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئیس پلیس فتا روز دوشنبه ۱۶ آذر گفت: «۵۳ تن نیز از حامیان تفکر داعش که در داخل کشور اقدام به حمایت از این گروه در فضای مجازی کرده بودند، در داخل کشور دستگیر شدند.»

هادیانفر افزود: «این افراد به محاکم قضایی معرفی شده و برخی از آن‌ها از روی غفلت یا ناآگاهی اقدام به این کار کرده بودند، با تعهد آزاد شده اما کسانی که در جرم خود اقرار داشتند، دستگیر شدند.»

به‌گفته رئیس پلیس فتا بیشتر این افراد در استان‌های مرزی ایران بودند.

او همچنین از حذف ۱۷۵ صفحه منتسب به داعش از سوی تلگرام سخن گفت و اعلام کرد که در یک سال و هشت ماهه گذشته، پلیس فتا ۲۸۵ سایت و پروفایل حامی داعش و گروه‌های تروریستی را شناسایی کرده از این تعداد ۱۰۸ سایت در خارج از کشور بوده و از طریق اینترپل با آن برخورد شده است.

دو روز پیش سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران اعلام کرد که در هشت ماهه نخست سال جاری ۷۲۳ نفر به اتهام جرایم سایبری در پایتخت بازداشت شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.