ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل ۲۰ میلیارد دلار برای کمک به ۸۷ میلیون نفر نیاز دارد

سازمان ملل از کشورهای عضو خود خواست تا ۲۰,۱ میلیارد دلار کمک کنند که این سازمان بتواند در سال ۲۰۱۶ به ۸۷ میلیون نفر در ۳۷ کشور جهان یاری رساند.

سازمان ملل از کشورهای عضو خود خواست تا ۲۰,۱ میلیارد دلار کمک کنند که این سازمان بتواند در سال  ۲۰۱۶ به ۸۷ میلیون نفر در ۳۷ کشور جهان یاری رساند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، استفن اوبراین، معاون دبیرکل سازمان ملل امروز دوشنبه ۷ دسامبر / ۱۶ آذر در نشست رسانه‌ای خود در ژنو ضمن اعلام این خبر گفت: «فراخوان درخواست برای تأمین چنین بودجه‌ی مهمی هرگز داده نشده بود.»

استفن اوبراین که مسئول امور بشردوستانه و هماهنگ‌کننده کمک‌های اضطراری است، تأکید کرد که این درخواست پنج برابر بیشتر از درخواستی است که سازمان ملل حدود ۱۰ سال پیش مطرح کرده بود.

نزديک به ۸۰ درصد بودجه سازمان ملل توسط ۲۰ کشور توسعه‌يافته تأمين می‌شود که هر يک سهمی را متناسب با شرايط خود تقبل کرده است و در مقابل نزديک به ۱۴۰ کشور جهان به‌طور کلی از مشارکت در تأمين بودجه سازمان معاف شده‌اند.

اوبراین گفت: «درد و رنج‌های جهان به سطحی رسیده‌ که هرگز در یک نسل دیده نشده است. درگیری‌ها، جنگ‌ها و بلایا میلیون‌ها کودک، زن و مرد را به شرایط حفظ بقا کشیده‌اند. آن‌ها نومیدانه به کمک نیاز دارند.»

طرحِ در نظرگرفته‌ی سازمان ملل، پاسخی به ۲۷ بحران در جهان است که در ۳۷ کشور جریان دارد.

سازمان ملل می‌گوید، جنگ و درگیری‌های سوریه، عراق، سودان جنوبی و یمن اصلی‌ترین بحران‌های جهان کنونی به‌شمار می‌روند و این کشورها در سال ۲۰۱۶ کمک دریافت خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.