ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شلیک مأمور پلیس در مترو تهران یک نفر را زخمی کرد

نیروی انتظامی تهران بزرگ گفته است تیراندازی یکی از نیروهای پلیس در ایستگاه متروی نیروی هوایی تهران که منجر به زخمی شدن یک نفر شد، غیرعمد بوده است.

نیروی انتظامی تهران بزرگ گفته است تیراندازی یکی از نیروهای پلیس در ایستگاه متروی نیروی هوایی تهران که منجر به زخمی شدن یک نفر شد، غیرعمد بوده است.

تصویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی از تیراندازی پنج‌شنبه شب ۱۹ آذر در ایستگاه متروی نیروی هوایی

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ درباره تیراندازی شب گذشته، پنج‌شنبه ۱۹ آذر در ایستگاه متروی نیروی هوایی اعلام کرد که در ساعت ۲۰ و ۳۰ یکی از نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه متروی نیروی هوایی «هنگام جابه‌جایی سلاح خود» به‌اشتباه شلیک و یک نفر را زخمی کرده است.

نیروی انتظامی تهران بزرگ افزوده است که این مأمور پلیس فکر می‌کرده اسلحه خالی از فشنگ است که «ناگهان برخلاف آن‌چه فکر می‌کرده گلوله‌ای از داخل اسلحه شلیک شده است».

بر اثر شلیک تیر این مأمور نیروی انتظامی یکی از عابران که مردی حدود ۳۰ ساله بود از ناحیه پا زخمی و به بیمارستان منتقل شد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران گفته است حال این مرد «رضایت‌بخش» است.

خبر تیراندازی در ایستگاه متروی نیروی هوایی تهران شب گذشته به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در گذشته نیز «شلیک‌های اشتباهی» مأموران نیروی انتظامی بارها موجب مرگ و یا زخمی شدن شهروندان در شهرهای مختلف ایران شده است.

آبان‌ماه سال جاری نیز شش مأمور پلیس که از سبزوار برای دستگیری قاتلان فراری به تهران آمده بودند، اشتباهی یک خودرو را به رگبار بستند و دو مرد را کشتند.

این «اشتباه»ها به‌ویژه در کردستان تاکنون جان ده‌ها نفر را گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.