ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شعر و داستان زمانه

حسین نوش‌آذر - "زمانه" به سنت سال‌های گذشته فضایی را به ادبیات خلاق اختصاص داده است. از نویسندگان و شاعران دعوت می‌کنیم که اثری از خود را برای انتشار در «شعر و داستان زمانه» در اختیار ما قرار دهند.

رادیو زمانه از آغاز شعر و داستان هم منتشر می‌کند. این سنت ادبی با ۵۰ داستان دست‌چین شده آغاز شد که حسین مرتضائیان آبکنار در نخستین سال فعالیت رادیو زمانه از نویسندگان مقیم ایران تهیه کرد و با مقدمه عباس معروفی و با صدای نویسنده پخش شد و متن آن هم در اختیار خوانندگان قرار گرفت.

سپس در دور دوم، داستان‌ها و اشعاری از نویسندگان داخل و خارج از ایران همراه با گفت‌و‌گوهایی با پدیدآورندگان آن آثار در مجله‌ای که «دفتر خاک» نام داشت منتشر شد و همچنین رمان‌هایی مانند «شب هول» هرمز شهدادی و «سفر شب» بهمن شعله‌ور به شکل پاورقی انتشار پیدا کرد.

و سرانجام در سومین دوره این فعالیت، در سال ۱۳۹۳ صفحه  «شعر و داستان زمانه» یک فراخوان آغاز به کار کرد و تاکنون حدوداً ۶۰ اثر منتشر کرده است.

رادیو زمانه در سال جاری (۱۳۹۴) یک نشست ادبی هم با حضور گروهی از نویسندگان و شاعران ایرانی مقیم هلند برگزار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

امید ما این است که بتوانیم باز جلسات شعرخوانی و داستان‌خوانی‌هایی را برگزار کنیم و این نشست‌ها را به شکل چندرسانه‌ای  پوشش دهیم. از نویسندگان و شاعران افغانستانی، سوری و عراقی نیز غافل نیستیم.

از نویسندگان و شاعران دعوت می‌کنیم که اثری از خود را برای انتشار در «شعر و داستان زمانه» در اختیار ما قرار دهند.

بسی نیکوست که اثر را با صدای آفریننده آن بشنویم. پس خواهش می‌کنیم در صورت امکان متن با فایل صوتی را هم همراه اثر بفرستید، به نشانی زیر:

culture (at) radiozamaneh.com

ما انتخاب نمی‌کنیم، اجرا می‌کنیم. وظیفه ما این نیست که به اثری ادبی شخصیت بدهیم، وظیفه ما این است که خود را در خدمت انتشار اثر شما قرار دهیم.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کیمیا

    سلام. چه جور میشه اون 60 اثر که گفته بودید رو شنید.من نتونستم هیچ جا پیداشون کنم .جز داستان خواب

  • سامان ساويور

    باسلام و عرض أدب بنده سامان جوان فكر ملقب به ساويور خواننده رآك و رپ وشاعر و توانه سرا هستم٠

  • ستاره چگینیان 09121719934

    با عرض سلام و درود این جانب دو کتاب در زمینه شعر دارم و یک سی دی صدا از شعرهای کوتاهممیتوانم با شم همکاری کنم نمونه شعرهای من در سایت های ادبی از جمله شعر نو و فیس بوک موجوده setareh cheginia −−−−−−−−− زمانه: لطفا با ایمیلی که در متن بالا آمده تماس بگیرید.