ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر کشور: وضعیت امنیتی در ۱۰ حوزه انتخاباتی ایران قرمز است

رحمانی‌ فضلی گفت که دولت برای ۱۰ حوزه انتخابی «حساسیت خاصی» دارد و نیروهایی را برای تأمین امنیت این مناطق در نظر گرفته است.

عبدالرضا رحمانی‌ فضلی، وزیر کشور می‌گوید وضعیت امنیتی در ۱۰ حوزه انتخاباتی ایران «قرمز است».

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، رحمانی فضلی شامگاه شنبه ۲۸ آذر در یک برنامه تلویزیونی، دلیل قرمز بودن وضعیت امنیتی این ۱۰ حوزه انتخاباتی را «شرایط خاص منطقه»، «تهدیدات دشمنان»، «مسائل قومی» و «اختلافات منجر به قتل» اعلام کرد.

وزیر کشور نام این ۱۰ حوزه انتخاباتی را اعلام نکرد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۰۶۳ حوزه اصلی و فرعی که شامل مراکز شهرستان‌ها، شهر‌ها، بخش‌ها و روستاها است، هفتم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

رحمانی‌ فضلی گفت که دولت برای ۱۰ حوزه انتخابی «حساسیت خاصی» دارد و نیروهایی را برای تأمین امنیت این مناطق در نظر گرفته است.

در سال‌های اخیر برخی مناطق ایران از جمله سیستان و بلوچستان و خوزستان شاهد درگیری‌هایی بین نیروهای نظامی و گروه‌های مخالف حکومت بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای علی لاریجانی تکذیبیه رسانه‌ها درباره پیوستنش به شورای ائتلاف اصولگرایان را تکذیب کرد.! وی گفت : آقای لاریجانی این تکذیبیه را قبول نداشت؛ یعنی به عبارت دیگر آقای لاریجانی همچنان بر عهد خود در پیوستن به شورای ائتلاف اصولگرایان پایبند است؛ لذا آن تکذیبیه را تکذیب می‌کند!

  • Farid

    برای حکومت قرون وسطایی شما همه جای ایران قرمز است .