ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بخش‌های خبری تازه در صدا و سیما برای «تخریب» مخالفان

بخش‌های خبری جدیدی به‌تازگی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده که گروهی هدف از آن را «تخریب» مخالفان می‌دانند.

بخش‌های خبری جدیدی به‌تازگی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده که گروهی هدف از آن را «تخریب» مخالفان می‌دانند.

روزنامه جمهوری اسلامی، امروز دوشنبه ۳۰ آذر در واکنش به این بخش‌های خبری نوشت: «هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات، صدا و سیما با راه‌اندازی بخش‌های خبری کوتاه در شبکه‌های مختلف رادیویی، به تخریب شخصیت‌های نظام و برخی دیگر از شخصیت‌ها می‌پردازد.»

حمله به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی از جمله برنامه‌هایی بود که در بخش‌های خبری چند روز قبل صدا و سیما رخ داد.

حسن خمینی، نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و هاشمی رفسنجانی نیز قرار است امروز در این انتخابات کاندیدا شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به‌طور هم‌زمان هفتم اسفند سال جاری در ایران برگزار می‌شود.

به‌نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، بخش‌های خبری صدا و سیما «حمایت از یک جناح خاص و تخریب جناح دیگر» را در برنامه خود قرار داده‌اند.

به باور این روزنامه، این نوع برنامه‌سازی‌ها «اثر معکوس» دارد و «مردم به افرادی که توسط دستگاه‌های رسمی یا افراد دارای مسئولیت تخریب می‌شوند، گرایش بیشتری نشان می‌دهند.»

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ده‌ها سال است که در اختیار محافظه‌کاران قرار دارد. رئیس این سازمان از سوی رهبر جمهوری اسلامی منصوب می‌شود.

صدا و سیما همواره در برنامه‌های سیاسی و خبری خود علیه اصلاح‌طلبان و جریان‌های سیاسی که با حکومت هم‌سو نیستند؛ جهت‌گیری آشکار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کوروش آل فرعون تهران

    در خبرها آمدهخ است که نه تن اورانیوم به شوروی سابق با صندوق داری پوتین می رود و فقط در هفته ی گذشته دوهزار سانتریفیوژ برچیده شده اند و روی هم قرار شانزده هزار سانتریفیوژ برچیده شوند که چیزی ازشان باقی نخواهد ماند . و باقی مانده هم قرار است مسکوت بماند تا آقا امام زمان ظهور کند. ما مردم چقدر با شرفیم و سازشکاریم و محافظه کاریم و ریا کاریم و مذبذبیم و.... که این شعارها را دادیم و گفتیم جنگ جنگ تا پیروزی و نیروگاه هسته ای حق مسلم ما ست! انرژی هسته ای حق مسلم ماست. نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی... حاصلش ملیاردها دلار ضرر و خسارت٬ میلیاردها دزدی تبه کاری٬ میلیاردها خسارت در راه. و حالا آقا با کمال خودسری و خونسردی می فرماید نه تن اورانیوم غنی شده را می فرستد پیش پوتین یعنی زیر نه شرقی زدن٬ و یعنی انرزی هسته و حق مسلمش و نیروگاه هسته ای و حق مسلمش زرشک! با این پول های هزینه شده و این پولهای هدر رفته و این پولهای غارت شده و دزدی شده و به دوستان و رفقای رهبری داده شده می توانست ایران را تبدیل به یکی از باسواد ترین و دانشمند ترین و ثرتمند ترین کشورهای دنیا کند که هیچ نیازی نه به صدور انقلاب داشت٬ و این یعنی جنگ نمی شد و نه احتیاج داشت جام زهر نوشیده شود و نه حالا کاپیتولاسیون شود به این صورت زننده. و حالا البته این مردم در مراتع سبز پرورش شهید در حال فربه شدند. بله!