ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله تندرو‌ها به سخنرانی موسوی لاری در دانشگاه یزد

شماری از نیروهای فشار پس از برهم زدن سخنرانی عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین، با نیروهای انتظامات دانشگاه یزد درگیر شدند.

شماری از نیروهای فشار پس از برهم زدن سخنرانی عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین، با نیروهای انتظامات دانشگاه یزد درگیر شدند.

حمله به سخنرانی عبدالواحد موسوی لاری، از نیروهای اصلاح‌طلب در دانشگاه یزد

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) امروز سه‌شنبه اول دی گزارش داد که هنگام پاسخگویی موسوی لاری به سئوالات دانشجویان دانشگاه یزد، شماری از دانشجویان تندرو با «جار و جنجال» قصد داشتند تا این نشست را به تشنج بکشانند اما موسوی لاری به سخنانش ادامه داد تا این‌که یکی از این دانشجویان معترض به سمت جایگاه سخنرانی هجوم برد و به این ترتیب مراسم نیمه‌تمام ماند.

به‌دنبال این رویداد، موسوی لاری به بیرون از سالن برده شد و معترضان با نیروهای انتظامات دانشگاه به زد و خورد پرداختند.

در روزهای اخیر برخی گروه‌های وابسته به محافل شبه‌نظامی در استان یزد با انتشار اطلاعیه‌هایی تهدید کرده بودند که مراسم سخنرانی موسوی لاری را برهم خواهند زد.

فشار گروه‌های تندرو در آستانه انتخابات مجلس علیه فعالان اصلاح‌طلب افزایش یافته است. پیش از این نیز برنامه‌هایی که سخنرانان آن فعالان اصلاح‌طلب بودند، با حملات مشابهی به خشونت کشیده شده بود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به‌طور هم‌زمان هفتم اسفند سال جاری در ایران برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.