ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه می‌خواهد ۱۵ هواپیمای توپولف به ایران ‌بفروشد

به‌گفته وزارت صنعت و تجارت روسیه، مسکو و تهران در حال مذاکره درباره فروش ۱۵ هواپیمای روسی توپولف از نوع Tu-204SM به ایران هستند.

به‌گفته وزارت صنعت و تجارت روسیه، مسکو و تهران در حال مذاکره درباره فروش ۱۵ هواپیمای روسی توپولف از نوع Tu-204SM به ایران هستند.

خبرگزاری تسنیم امروز، سه شنبه یکم دی‌ماه گزارش داد، پس از دیدار دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه و رضا نعمت‌زاده، وزیر صنایع و اقتصاد ایران، وزارت صنعت و تجارت روسیه در این بیانیه‌ای اعلام کرد: «طرف روسی آماده ارائه هواپیماهای Tu-204SM به همکاران ایرانی است و در حال حاضر مذاکرات با شرکت هواپیمایی کیش ایران برای ارائه ۱۰ الی ۱۵ فروند از این نوع هواپیما ادامه دارد.»

در پی سفر اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ایران، فصل جدیدی در روابط ایران و روسیه آغاز شده است. این دو کشور نه تنها روابط اقتصادی خود را بیشتر کرده‌اند بلکه درباره مسائل مهم سیاسی منطقه، از جمله بحران سوریه دیدگاه‌های مشترکی را به پیش می‌برند.

وزیران صنعت ایران و روسیه یک روز پس از آغاز گفت‌وگوهای سه روزه تجاری و صنعتی بین دو کشور با یکدیگر دیدار کردند.

دنیس مانتوروف در رأس یک هیأت ۳۵۰ نفره از تجار و صنعتگران روسی به ایران سفر کرده است. او در این دیدار با وزیران دفاع، ارتباطات و کشاورزی ایران نیز دیدار کرده و یا دیدار خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روانکاو

    "طرف روسی آماده ارائه هواپیماهای Tu-204SM به همکاران ایرانی است و در حال حاضر مذاکرات با شرکت هواپیمایی کیش ایران برای ارائه ۱۰ الی ۱۵ فروند از این نوع هواپیما ادامه دارد" این گزاره سرخط خبر شما را تایید نمی کند. می کند؟ شاید ایران درخواست خرید و تحویل این هواپیما ها را کرده باشد.اگر قصد جهت دادن عمدی فکر مخاطب نباشد، بی تردید می توان با معماری منصفانه تری این سرخط را ساخت.به احتمال فراوان، این خبر کامنت هایی دریافت خواهد کرد که با شباهتشان به یکدیگر، کامیابی خبرگزار را گواهی خواهند کرد. ---- زمانه: کاربر عزیز با سپاس از کامنت شما. تیتر هم نگفته که «می‌فروشد»، گفته «می‌خواهد بفروشد». در تیتر اینکه هنوز به توافق نرسیده‌اند نهفته است.

  • سام

    دست از دشمنی پوچ و بی خردانه با امریکا بردارید تا هواپیمای خوب بخرید

  • بابکان

    مبارک باشد ! آیت اله علی اف کشور را به سوی وابستگی به روسیه میبرد. از 50٪ سهم ایران از دریای خزر اضافه بر 12/5٪ را به روسها بخشید، بعد هم سر نیروگاه بوشهر آنهمه خسارت به ایران وارد کرد و سود کلان به روسیه داد، موشک خرید و دو نیروگاه اتمی جدید دارد می خرد و اکنون 15 هواپیمای توپولف ، بقیه هم کم کم رو می شود. خدمت به روسها برای گسترش نفوذ در منطقه هم بجای خود. حکومت روسیه با هر نامی که داشتند در یک چیز اشتراک داشتند. آنهم دستیابی بر ایران یا سیاست ضعیف کردن و نفوذ در آن بوده. خدا عاقبتمان را خیر کند !