ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش طلاق در استان‌های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان

سازمان ثبت احوال می‌گوید شمار طلاق‌ها در ایران که پیش‌تر ۱۸ مورد در هر ساعت بود اما اکنون به ۱۹ طلاق در ساعت افزایش یافته است.

علی اکبر محزون، مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال از افزایش طلاق در استان‌های «کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان» در ۹ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

محزون در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، این سه استان را از نظر آمار طلاق در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، دارای بیشترین رشد دانست و افزود استان‌های «کرمان با سه هزار و ۷۳۱ مورد طلاق، کهگیلویه و بویراحمد با هزار و ۹۴ مورد و سیستان و بلوچستان با هزار و ۳۸۱ مورد» با رشد طلاق روبرو بودند.

سازمان ثبت احوال می‌گوید شمار طلاق‌ها در ایران که پیش‌تر ۱۸ مورد در هر ساعت بود اما اکنون به ۱۹ طلاق در ساعت افزایش یافته است.

«نارضایتی جنسی، مشکلات مالی و اعتیاد» به عنوان سه دلیل عمده طلاق در ایران به شمار می‌رود.

محزون همچنین از استان‌های سمنان، خراسان رضوی، تهران و مرکزی به عنوان استان‌هایی نام برد که در مقایسه با سال گذشته، شمار طلاق در آن‌ها کمتر شده است.

این مقام سازمان ثبت احوال همچنین استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی را در این مدت دارای کمترین ازدواج و استان‌های کرمان، ایلام و اصفهان را دارای بیشترین ازدواج در بین‌ استان‌ها در ۹ ماهه ابتدای سال جاری اعلام کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.