ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمدرضا عالی‌پیام از زندان به بیمارستان منتقل شد

محمدرضا عالی‌پیام، با تخلص هالو به تبلیغ علیه نظام، توهین به مقدسات، توهین به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبری، ریاست جمهوری و مسئولین نظام متهم شده است.

محمدرضا عالی‌پیام، شاعر زندانی به دلیل عارضه قلبی از زندان رجایی شهر به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر خبر داد این شاعر زندانی در نهمین ماه حبس در بند دو زندان رجایی‌شهر کرج یکشنبه ششم دی به بیمارستان قلب تهران منتقل شد.

بند دو زندان رجایی‌شهر، معروف به دارالقرآن عمدتاً ویژه زندانیانی است که با حفظ و قرائت قرآن و به جا آوردن مراسم مذهبی می‌توانند از مزایای خاصی از جمله مرخصی و بخشش استفاده کنند.

عالی‌پیام دوم اردیبهشت سال جاری جهت تحمل حکم ۱۵ ماهحبس تعزیری، خود را به زندان اوین معرفی کرد. او پس از گذشت پنج روز در پنجم اردیبهشت از بند هشت اوین به زندان رجایی‌شهر منتقل شد.

محمدرضا عالی‌پیام، با تخلص هالو به شاعر طنز انتقادی معروف است. او به تبلیغ علیه نظام، توهین به مقدسات، توهین به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبری، ریاست جمهوری و مسئولین نظام متهم شده است.

سال ۹۳ شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباسی او را به تحمل یک ‌سال و سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Hassan Zamani

    تاریخ نشان از حاکم‌های بد نام کم ندارد که با شعرا در افتاده‌اند.!

  • nader

    مرتضوی جانی دزد معلوم نیست کجاست و این بزرگواران را به زنجیر و پشت میله ها فرستاده اند.....

  • حسن

    در شرافت این مرد نازنین شکی ندارم.ایکاش می توانستیم برایش کاری کنیم.اگر مدح اینان نگویی انگ توهین به مقدسات را بهت میزنن.

  • حقیقتگو

    چه جای تعجبی دارد که در کشوریکه میلیونها بنده آخوند و شیطان شده گان غیرت و شرافت و انسانیت خدادادی و همبستگی بشری شان از مغزهایشان شسته اند و شیطان ها و شیطان زاده گان عجم با خرافات بر وجودشان چیره شده اند وشعر و هنرو ادبیات و شادی و آواز و حتی تاریخ انسانی جایی ندارد.